Sten Pentus jäi Jerezi testipäevaga rahule

Madis Kalvet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sten Pentus
Sten Pentus Foto: Erakogu
Sten Pentus, kes osaleb ka sellel aastal World Series by Renault 3.5 sarjas, Fortec meeskonnas, lõpetas eelmisel nädalavahetusel selle sarja tänavuse teise, ühise testisessiooni, mis sõideti Hispaanias, Jerezi rajal.

Igal meeskonnal on testide puhul oma kindel programm, mida jälgitakse ja läbi mille kogutakse olulist infot algavaks hooajaks, kirjutab ruudulipp.ee.

Hooaja teine kollektiivne test sõideti 13.-14. märtsil Jerezis. Avapäeval näitas Pentus hommikusel sessioonil kiireimat aega, läbides kokku 39 ringi. Pealelõunasel sessioonil oli Pentuse aeg 16. Kaotust selle sessiooni kiireimale Daniel Zampierile 1,9 sekundit.

«Jerezi testil saime esimest korda proovida Michelini uue seguga rehvi, mis on välja töötatud selleks hooajaks. Avapäeva hommikul tegime ajasõidu simulatsiooni, mis oli edukas. Õhtuses sõidus olime rajal 15 ringi. Kuna rehvide arv on piiratud, alustasime hiljem. Proovisime mõningaid suuremaid muudatusi ning sellega päev lõppes,» rääkis Pentus ruudulipp.ee veebilehele.

Teisel päeval sõideti samuti kaks sessiooni, hommikul näitas Pentus kümnendat aega, kaotades kiireimale, Jean-Eric Vergnele 0,8 sekundit. Õhtul oli Pentuse aeg kuues, kiireim taas Vergne, kellele jäi kiireimal ringil kaotust 0,7 sekundit. Pentuse sõnul oli teine päev tihedama graafikuga.

«Proovisime rohkem erinevaid seadeid. Asja tegi natuke keeruliseks pidurite uus seade mis ei hakkanud korralikult tööle ka päeva lõpuks ning käigukasti viga pidurdusmaal käikude alla vahetamisel. Arvati olevat elektrooniline, hüdrauliline või mehhaaniline viga, millega tohivad tegeleda ainult sarja tehnikud,» selgitas Pentus toimunut.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles