Sebastien Loeb võitis Jordaania ralli 35,8 sekundilise eduga Jari-Matti Latvala (Ford) ees. Kolmas oli Petter Solberg (+1.11,8, Citroen), neljas Daniel Sordo (+1.49,3, Citroen), viies Matthew Wilson (+8.24,3, Ford) ja kuues Sebastien Ogier (+10.26,4, Citroen).
Loeb võitis Jordaania ralli
21. kiiruskatse. 1. Ogier, 2. Loeb +1,6, 3. Sordo +2,3, 4. Latvale +2,7, 5. Solberg +4,6, 6. Hirvonen +6,1.
20. kiiruskatse. 1. Latvala, 2. Hirvonen +3,7, 3. Loeb +3,8, 4. Sordo +7,1, 5. Solberg +7,9, 6.Ogier +13,6.
19. kiiruskatse. 1. Loeb, 2. Latvala +2,4, 3. Sordo +4,3, 4. Solberg +4,5, 5. Hirvonen +8,8, 6. Ogier +9,8.
18. kiiruskatse. 1. Latvala, 2. Loeb +1,7, 3. Solberg +3,3, 4. Sordo +6,6, 5. Hirvonen +9,8, 6. Ogier +13,2.
Esimesed neli punkti ralli MM-sarjas teenis soomlane Kimi Räikkönen (Citroen), kes tuli kaheksandaks. Loebile kogunes tal siiski 12 minutit ja 31 sekundit kaotust.
Citroen pidi tänaseks kasutusele võtma kavalad taktikalised nipid.
Loeb pidanuks täna esimesena rajale minema, sest oli teise päeva lõpuks liider. Citroeni lootus oli see, et Latvala stardib teisena, kuid kommunikatsiooniprobleemi tõttu ei aeglustanud Loebi meeskonnakaaslane Ogier piisavalt ja võttis Latvala ees teise koha.
See andnuks Latvalale ajaliselt Loebi ees eelise, sest nii Loeb kui ka Ogier oleksid tema ees teed puhastanud. Selle vältimiseks korraldati Ogieri viieminutiline hilinemine võistluspaika – see andis talle 50-sekundilise trahvi ja kukutas viiendaks.
Ford vastas sellega, et nende sõitja Mikko Hirvonen lahkus teenindusest lubatust varem ja sai üheksaminutilise trahvi. Seetõttu läks ta 14. katse stardikontrolli, et startida enne tiimikaaslast Jari-Matti Latvalat.
Ent Citroen ei jätnud jonni – Ogier läks esimesena 14. kiiruskatse starti, loovutades küll oma koha esiviisikus, kuid päästes tiimikaaslase Sebastien Loebi, kes pidanuks vastasel juhul minema esimesena rada puhtaks sõitma.
Kuna Ogier sõitis Loebi ees raja puhtaks, õnnestus prantslasel tänasel esimesel kiiruskatsel Latvala ees korralik edu sisse saada.
Kuigi esikoht valmistab Loebile rahulolu, tõdes ta, et Jordaania rallil kasutusele võetud taktikamängud valmistavad talle tuska.
«Ei ole eriti tore teha selliseid tegusid, aga ma peame sellega leppima,» vihastas Loeb. «See näitab reeglite piiratust. Mina teem oma tööd ikka edasi: ma püüan selle ralli võita.»
Latvala vastas: «Ta on sellisel pinnasel maailma parim. Meil olnuks võimalus üksnes siis, kui ta esimesena rajale oleks läinud,» sõnas Latvala.
17. kiiruskatse
17. kiiruskatse võitis Loeb 4,2 sekundilise eduga Ogieri ees. Kolmas oli Latvala (+4,4), neljas Solberg (+8,0) ja viies Sordo (+8,4).
Seis 17. kiiruskatse järel:
1. Sebastien Loeb (Citroen) 3.16.24,3
2. Jari-Matti Latvala (Ford) + 37,8
3. Petter Solberg (Citroen) + 58,6
4. Daniel Sordo (Citroen) + 1.36,1
5. Matthew Wilson (Ford) + 6.50,9
6. Federico Villagra (Ford) + 9.22,1