Endine autoralli maailmameister tuleb Laitsesse kihutama
Blomqvist võtab veel tänaselgi päeval osa erinevatest sõitudest, viimastel aastatel peaasjalikult Historic autodel, kirjutab ruudulipp.ee.
Üks põhjus, miks Blomqvist Laitse Rally Park GP starti tuleb on kindlasti ka see, et ta pole varem väidetavalt tagaveolise Ladaga sõitnud. Sõiduvahenditeks on siis Legendide klassis tänapäeva autoralli nõuetele vastavad Ladad.
Lihtne 11 MM-rallit võitnud Blomqvistil olema ei saa, konkurendid on tugevad, Nikolai Bolšihh Venemaalt, Eugenius Tumalevicius Leedust, Seppo Hannukainen Soomest ja meie sõitjad Raido Rüütel, Joel Tammeka, Ilmar Raissar, Hardi Mets ning Jaanus Ligur. Kõik mehed kes Ladadega rohkem kui sinasõbrad. Legendide klassi võitja saab ka väärilise auhinna, milleks on Hans Rüüteli nimeline rändkarikas
«Otsustasime sel aastal rallilegendide kasuks, kuna kõik märgid näitasid, et tänavune aasta on selleks õige. Esiteks kohtusime mõnda aega tagasi Raido Rüütliga, kelle juured on siinsamas Laitses. Tema ettepanek oli, et miks mitte põimida kaks traditsiooni ning pidada võistlus tema isa, Hans Rüüteli rändkarikale, mis viimati peeti eelmisel sajandil. Räägime sõitjatega edasi, praegu näiteks käivad läbirääkimised omaaegse legendi, Leedu rallimehe Stasys Brundzaga, keda peetakse Lada VFTSi loojaks,» sõnas Laitse Rally Park’i turundusjuht Priit Koik.
Lisaks Legendide klassile on loomulikult stardis ka tänase päeva stardis Eesti ralliparemik, sõidetakse nagu ka eelmisel aastal, Laitse Rally Park paarisrajal mees-mehe vastu. Oma tulekut on kinnitanud pea kõik Eesti tippsõitjad, kes kõik eelmise aasta võistluselt positiivse emotsiooni said. Sarnaselt Legendide klassiga pole ka see nimekiri veel lõplik, sest ka siin on sõitjaid tulemas piiri tagant.
«Oodata on päris suuri nimesid ka väljastpoolt Eestit, kuid nende nimesid saame avalikustada hiljem,» lisas Koik.