Eelmisel nädalal teatas tennisestaar Maria Šarapova, et tema maiustused nimega «Sugarpova» on nüüd müügil ka Solarises. Nüüd rääkis venelanna Wall Street Journalile, et ta tahab oma brändi maailmas veelgi laiendada ja tal on tulevikuks seoses oma äriga suured plaanid.
Hiljuti eestlasi üllatanud Šarapova seab veelgi suuremaid sihte
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«See on olnud osa minu plaanist, et mul oleks karjääri lõppedes mingi elatusallikas. Ma tahan jätkata ärimaailmas,» sõnas Šarapova. «Mul on suured eesmärgid ja tahan alati areneda. Iga riik vajab erinevat lähenemist ja taustatööd, seega tööd jagub.»
Šarapova sõnul on võimalik tema maiustusi osta ka internetist ja soovi korral saab neid ka koju tellida. Samas usub ta, et kõik see ei sega tema tennisekarjääri. «Olen suutnud asju hästi tasakaalus hoida ja piisavalt tennisele keskenduda,» lisas ta.