Lauda seevastu külm kalkuleerija, kes mõõdab isegi surmasaamise võimalusi täpsetes protsentides ning võtab oma elufilosoofia kokku pulmaööjärgses mõtiskluses: «Õnn on su suurim vaenlane. See teeb sind nõrgemaks. Paneb kõhklema. Äkitselt on sul, mida kaotada.»
Head spordifilmi vändata on raske ning veel palju raskem on teha head võidusõidufilmi. Ron Howardi lavastajakäe all valminud «Rush» kasutab parimat edu valemit ehk keskendumist karakteritele, mitte vaatemängule. Ning nagu öeldud, on Lauda ja Hunt selleks ideaalne paar. Eduni pole ainuõiget teed – sa pead valima selle, mis on sulle parim.
Popkornilõhnalises Hollywoodis on sisuka võidusõidufilmi väntamine ülikeeruline – piisavalt efektsed kihutamiskaadrid neelavad meeletult raha, väljaminekute õigustamiseks peab aga linateos olema võimalikult laiale massile meeltmööda olev kassahitt. Seetõttu meenubki viimaste aastate katsetuste peegeldusena eeskätt Renny Harlini ja Sylvester Stallone’i halba multifilmi meenutav ühistöö «Driven».
Korralikul tasemel kihutamisfilmideks võiks selliste soperdistega võrreldes pigem lugeda juba «Kiirete ja vihaste» seeriat, puhtaverelistest autospordifilmidest tekkinud lünka on aga pidanud täitma dokumentaalteosed. Viimaste aastate ülekaalukalt parim võidusõidufilm ongi seetõttu Ayrton Senna liialt lühikeseks jäänud elu meenutav dokumentaal «Senna». Žanri tipus on aga tänaseni püsinud 1966. aastal vändatud «Grand Prix», mis ühendas endas nii tolles ajas absoluutselt tipptasemel sõidukaadrid kui ka usutava süžee.
«Rushi» lavastaja Howard on aga suutnud panna loo oskuslikult keerlema kahe peategelase inimlike külgede ümber. Võidusõidukaadrid on looga hästi läbi põimitud, mitte efektid iseeneses. Samuti tuleb tunnustada Howardi oskust siduda omavahel mängufilmi- ja dokkaadreid. Pole üllatus, et produtsentide nimekirjast leiab teiste seas ka Eric Fellneri, kes oli tegev faktitäpse ja samas hingekriipiva «Senna» valmimise juures.