ELMS-sarjas sõidetakse viis etappi, igaühe pikkus neli tundi. Võistkonda kuulub seega kaks-kolm sõitjat, kahe Korjusega autot jagama hakkava mehe – või tänapäeva võidusõidumaailma vaadates miks mitte ka naise – nimi pole praegu veel selge.
ARTi meeskonna näol on tegemist maineka tiimiga, mille omanikud on prantslased Frederic Vasseur ja Rahvusvahelise Autospordiliidu FIA presidendi Jean Todti poeg Nicolas Todt. Võistkonna ridadest on GP2 ja GP3 sarjas läbi käinud terve plejaad tänaseid ja endisi vormel-1 sõitjaid – Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Nico Hülkenberg, Esteban Gutierrez ja Valtteri Bottas (kolm esimest võitsid ARTi autoga GP2-sarja ning Gutierrez ja Bottas GP3-sarja), lisaks veel Romain Grosjean, Pastor Maldonado, Jules Bianchi, Caterhami roolis tänavu debüteeriv Marcus Ericsson ning endise F1-piloodid Lucas di Grassi ja Sebastien Buemi.
Vormel-3 eurosarjas on ARTi auto rooli keeranud ka neljakordne maailmameister Sebastian Vettel, Adrian Sutil, Paul di Resta, Giedo van der Garde ja Kamui Kobayashi. Tänavust vormel-1 sarja stardirivi vaadates on seega mingil karjääriperioodil ARTi värvides võistelnud 22 mehest koguni 12 ehk enam kui pooled, lisaks veel neli sõitjat, kes viimastel hooaegadel kuninglikus sarjas kaasa teinud.
ELMS-sarjas leiab nimekaima mehe aga hoopis tiimiomanike lehelt – üheksakordse autoralli maailmameistri Sebastien Loebi võistkond jooksutab LMP2-klassis ühte Oreca-Nissanit ning n-ö Korjuse klassis ehk GTCs Audi R8t. LMP2-klassis võistlevad näiteks ka endised vormel-1 sõitjad, austerlane Christian Klien ja hindu Karun Chandhok. LM GTE klassi osalejate seas on vahest huvitavaim nimi Fabien Barthez – tänaseks 42-aastane prantslane oli kuni 2007. aastani tippjalgpallur, mängides muuhulgas Marseille, AS Monaco ja Manchester Unitedi ridades.