Spordirõivaste firma Adidas teatas, et võtab müügilt T-särgid, mis Brasiilia võimude arvates reklaamivad neid kui seksiturismiriiki.
Adidas võtab müügilt jalgpalli MMi «seksisärgid»
Tegemist on T-särkidega, mis valmisid sellel aastal 12. juunist kuni 13. juulini toimuvateks jalgpallimaailmameistrivõistlusteks, edastab Reuters.
Esimesel variandil T-särgil on pilt bikiinidest naisest, päike, sõna «Brazil» ja tekst «Looking to Score» (Lootes väravat).
Tekst viitab küll värava löömisele, kuid slängis tähendab see seksi.
Teisel variandil T-särkidel on tekst «I Love Brazil» ehk «Armastan Brasiiliat», milles südamekujutis on pandud nii, et jääb mulje naise tuharatest.
Neid mõlemaid T-särkide variante müüakse vaid USAs. Esimese hind on 25 dollarit ja teisel 22 dollarit.
Brasiilia võimuesindajad eesotsas presidendi Dilma Rouseffi ja naisasjade ministri Tereza Campelloga esitasid Adidasele nõudmise särgid müügilt võtta.
Brasiilias on püütud juba pikka aega vabaneda seksiturismimaa imidžist.
Adidas on nüüdse jalgpalli MMi üks peasponsoreid.