Pühapäeval algab Austraalias Melbourne´is uus vormel-1 hooaeg, kus on võrreldes eelmise aastaga sisse viidud mitmeid reeglimuudatusi.
Uus vormel-1 hooaeg toob uued reeglid
* Endise 2,4-liitrise, V8 vabalthingava mootori asemel on 1,6-liitrine V6 turbomootor. Pöörete arv on limiteeritud 15 000 pöördeni minutis ning võimsus langenud 740 hobujõult 600-ni.
* KERS-süsteemi asemel on kasutusel ERS, mis kogub energiat pidurdamisel ning väljalaskegaasi soojusest ning annab autole 160 lisahobujõudu 33 sekundi jooksul igal ringil.
* Autosse tohib tankida mitte enam kui 100 kg kütust.
* Käigukast on kaheksakäiguline ning käiguvahesid saab muuta vaid korra aastas.
* Autol võib olla vaid üks väljalasketoru, mille ava peab olema tagateljest tagapool. Nii ei saa juhtida väljalaskegaase difuusorisse parandamaks pidamist.
* Tagatiival on üks element vähem, kuid tagatiiva ava ehk DRS nüüdsest suurem.
* Esitiiva laiust vähendati 1 800 millimeetrist 1 650-ni ning tiib peab asuma maast 185 mm kõrgusel.
* Auto ja piloodi ühist miinimumkaalu tõsteti 642 kilost 690 kiloni.
* Hooaja viimasel võidusõidul Abu Dhabis jagatakse topeltpunktid.
* Reeglite rikkumine võidusõidu ajal toob piloodile 1 kuni 3 karistuspunkti. Kui punkte koguneb 12, tuleb jätta järgmine GP vahele. Karistuspunktid kehtivad 12 kuud.
* Mootorit saab vahetada karistuseta viis korda aastas. Mootoriks loetakse nüüdsest lisaks jõuallikale ka käigukast ja ERS.