Eesti autoralli meistrivõistlused jätkuvad juba 13.-14. juunil, kui sõidetakse Viru ralli, mis on ka Läti autoralli meistrivõistluste etapiks ja juunioride Eesti autoralli meistrivõistluste teiseks etapiks. Sarnaselt varasematele aastatele on ka tänavu ralli korraldajad nii sõitjatele kui publikule juurde toonud palju uut, samas ei ole Viru rallilt kadunud sellele nii iseloomulikud osad nagu näiteks reedel sõidetav Rakvere linnakatse. Võistlusele registreerimine käib ja sõitjaid lisandub iga päevaga.
Viru ralli pakub täeisti uusi kiiruskatseid
Sarnaselt varasemate aastatega on ka sellel aastal Viru ralli katsetel tavalisest rohkem asfaldilõike, mis muudab kruusarehvidega sõidetavad katsed atraktiivsemaks nii sõitjatele kui publikule. Ralli direktor Madis Hallingu kinnitusel on igal ralli katsel asfaldilõik sees ja numbriliselt näeb see välja järgnevalt: 11 katse kogupikkus on 112,4 kilomeetrit, millest asfalt moodustab 26,2 %.
Katsete valikul on lähtutud sellest, et oleks lisaks tuttavamatele lõikudele sees ka päris uusi lõike ja nii võib Viru ralli rajameister Imre Saks kinnitada, et katsetel on sees uusi lõike, kus pole kunagi varem rallit sõidetud. 14. juunil on ralli südameks taas Kehala ring, kust publikul kõike väga mugav jälgida ja ka Kehalas ning selle ümbruses on mitme kilomeetri ulatuses uusi lõike.
Täiesti uus asi on ralli ametlik testikatse, mis toimub neljapäeval, 12. juunil. Katse pikkus on kolm kilomeetrit.
Ralli start ja finiš on vastavalt 13. ja 14. juunil Rakvere kesklinnas.
Hetkel on Viru rallile registreerunud üle kolmekümne meeskonna, teiste hulgas värske Harju ralli võitja Aleksei Lukjanuk, kiire Läti sõitja Janis Vorobjovs ning Vytautas Svedas Leedust. Kõik osalevad neljaveoliste autode klassis N4. Nimekiri täieneb iga päevaga.
Viru ralli kava ilmub 11. juuni Autolehe ja 13. juuni Kuulutaja vahel. Ralliraadio on Kuku raadio Virumaa sagedusel 99,6 Mhz. Ralli suurem osa katsetest on tasuta, vaid Kehala Ringile maksab pilet 7 eurot.