Kui enne Summer Race 2010 võistlust kinnitasid korraldajad, et sellest sõidust saab tulema aasta autoringrajavõistlus, siis reede-laupäev tõestasid, et seda see võistlus oli.
Summer Race küttis Audrus publiku kuumaks
Eesti meistrivõistlused, Soome meistrivõistlused ja Põhja-Euroopa meistrivõistlused tagasid Audrus pea kõikidesse klassidesse pikad stardirivid. Eesti Autospordi Liidu presidendi Margus Reinsalu külalisena viibis võistlusel kohal ka tuntud Soome võidusõitja Mika Salo, kes muuhulgas autasustas vormelite kiireimaid.
Vormelite avasõidus (kus oli koos Vormel Renault NEZ, Vormel Renault Soome
Vormel Renault arvestustes sõitnud Antti Rammo oli sunnitud sõidu katkestama, kui radiaatorisse lennanud kivi poolt tehtud august jahutusvedelik välja voolas. Tänu rootslastele, kes talle oma varumootori andsid, pääses Rammo teise sõitu.
Teise sõidu võitis Kunranta ja taas tegi väga hea sõidu Moor, kes lõpetas kolmandana, Kunranta ja Kleverosi järel. Rammo oli teises sõidus seitsmes, kuid rahule asjadega ei jäänud, öeldes, et vajalikku kiirust nad Pärnus ei leidnud.
Vormel Baltic arvestuses sai võidu Erko Vallbaum, taas kiirelt alustanud Toomas Kallasmaa seisis sõidu keskel silmitsi tehniliste probleemidega ja oli sunnitud katkestama.
Võimsaid GT autosid oli Summer Race stardis kaksteist. Esimese sõidu stardis asus liidriks Viperil kihutav rootslane Erik Behrens, keda jälitasid Petri Lappalainen ja Pertti Kuismanen. Päris samaks esikolmik ei jäänud, kui Jorma Vanhanen Kuismanenist möödus ja Behrensi ning Lappalaineni järel kolmandana lõpetas. Teises sõidus jagelesid esikoha pärast Behrens ja
Klassil Super 1600 võidutses Kaspar Aruvee Martin Seppami ja Raul karu ees.
BMW 325 CUpil kuulud esikot Ruve Veskile. Veski tunnistas, et Audru tema