Radical European Masters sarjas SR8 klassis sõitev Tristan Viidas sai nädalavahetusel Silverstone'is peetud etapil neljanda ja teise koha.
Tristan Viidas jõudis Silverstone'is poodiumile
Ungari etappidel kaks esikohta võitnud Viidas lendas Inglismaale teadmisega, et peab sarja reeglite tõttu veetma boksis konkurentidest kauem aega. Lisaks polnud Viidas erinevalt suuremast osast konkurentidest Silverstone'is kunagi sõitnud. Veel kimbutas eestlast ebaõnn. «Neljapäeva pärastlõunasel treeningul, mil sõideti «International» rada, jäi sirge peal auto lihtsalt seisma. Lohistati boksi ja hakati viga otsima. Mootoriinsenerid vahetasid isegi auto aju välja, kuid ka see ei aidanud ja rohkem ma rajale ei läinudki,» rääkis Viidas. «Õnneks leiti viga õhtul siiski ülesse, tuli välja, et probleem oli hõõrdunud juhtmekimbus,» lisas ta.
Kahjuks ei möödunud ka reedene treeningpäev viperusteta, kui Viidas esimest korda GP rada proovis. «Pärast kolmandat treeningut auto sisuliselt ujus õlist ja taas ei pääsenud ma neljandas treeningus rajale. Siin olnuks iga kilomeeter ülioluline, kuna enamusele konkurentidest on see sisuliselt kodurajaks. Aga vähemalt sai seegi kord viga parandatud ja sain ajasõitudes peale minna,» rääkis Viidas.
Ajasõitudest sai Viidas kirja kolmanda ja kuuenda koha.
«Esimeses kvalifikatsioonis olin kolmas, aga teises kogesin taas natukene ebaõnne. Läksin lõpu eel boksist välja tõeliselt kiireid ringe sõitma, kuid mingi avarii tõttu olid kollased lipud väljas. Arvan, et iseenesest võinuks isegi kvalifikatsioonist kiireima ringi kirja saada, kuid pidin leppima kuuenda ajaga,» nentis Viidas.
Niisiis läks Viidas esimeses sõidus rajale kolmandana, aga kohe stardis tekkis tema seljataga «külakuhi», mis tõi rajale ka turvaauto. «Langesin alustuseks kohe üheksandaks ja lisaks tuli kohe rajale turvaauto, mis jäi sinna laua kümneks minutiks. Pärast selle lahkumist võtsin paar kohta tagasi ja boksi tulin vist kuuendana. Seal pidin aga eelmise etapi võitjana seisma 30 sekundit konkurentidest kauem. Boksist tulin seitsmendalt kohalt. Hakkasin kohti päris edukalt tagasi võtma ja ka kolmas-neljas lähenesid märgatavalt, kuid aega jäi väheks ning lõpetasin viiendana. Kuna aga minu ees sõitnud konkurendile määrati turvaauto rajal oleku ajal reeglite rikkumise eest karistus, siis tõusin neljandaks,» selgitas Viidas.
Viidase jutu järgi jäi teises sõidus esimene koht umbes kümne sekundi kaugusele. «Liider jälgis raadio vahendusel minu tempot ja vastavalt sellele korrigeeris oma kiirust,» ütles Viidas.
Kokkuvõttes jäi punktitabeli liider Viidas nädalavahetusega rahule. «Arvestades jamasid autoga ja seda, et minu jaoks uuel rajal nii vähe sõita sain, võib tulemusega rahule jääda, aga järgmisel etapil Spas Belgias sihin maksimumi,» kinnitas Viidas.