Sõidus asusid esikohale heitlema kvalifikatsiooni kolm kiiremat ja selle lõpetas esimesena Ukonaho, kellele järgnesid sama sekundi sees ka Eglitis ja Beljaev. Kuna lätlane tegi valestardi, sai ta 20 trahvisekundit ja langes selle tulemusena viiendaks. Kainula oli selle klassi viies ja Noorak seitsmes. Rookie600 arvestuses olid kolm kiiremat analoogselt kvalifikatsioonile Vuorio, Linkis ja Sulin, kellest 0,8 sekundi kaugusel lõpetas parima eestlasena Kovalenko, kes suutis ka oma isiklikku rajarekordit parandada.
Beljaev tuli tänavu ülivõimsalt Eesti meistriks olles parim eestlane kõikides osaletud sõitudes ja kogudes hooaja lõpuks 125 punkti. Teise koha sai Noorak (88 p) ja kolmanda Taavi Ross (Kawasaki, 40 p), kes viimasel etapil ei osalenud. Rooki 600 klassi Eesti karikavõitjaks tuli igati teenitult Kovalenko (145 p), kellele järgnesid finaalvõistlusel seitsmes olnud Mait Vestel (Yamaha, Kose AMK, 117 p) ja nüüd viienda koha saanud Kaiko Kolkanen (Suzuki, 65 p).
Külgvankritel jätkasid oma edukat hooaega äsja Soome meistritiitli saavutanud Eero Pärm – Mairon Meius (Suzuki, Päm Racing Team), kes juhtisid enne viimast etappi ka meie meistrivõistlused. Mehed sõitsid kvalifikatsioonis soomlaste Markku Artiola - Joonas Salu (Suzuki) ja Tarmo Tempel - Priit Kass (Suzuki, Matate SK) meeskonna ees välja ka kiireima ringiaja ning tundus, et sama kindlalt võetakse ka sõiduvõit.
Paraku ei läinud meestel sõit nagu plaanitud ja nad langesid peale väljasõitu viimasteks, kuid suutsid marulist tempot tehes end siiski neljandaks sõita. Sõidu võitsid kindlalt Artiola – Salu, kellele järgnesid Alvar Lepson - Silver Kuusk (Suzuki, Matate SK) ja Tiit Aruvee - Ats Kuuseoja (Suzuki, Päm Racing Team). Eesti meistritiitli said hoolimata viimase etapi seiklustele Pärm – Meius (103 p), teiseks tulid Artiola – Salu (97 p) ja kolmandaks Petri Makkula – Harri Asumaniemi (BMW, 50 p), kes sellel võistlusel ei osalenud.