Mulgi ralli ülivõimsalt võitnud Grossil oli käigukastiga probleeme

Oliver Lomp
, «Postimees»
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Georg Gross
Georg Gross Foto: Rein Luik

Tänavuse Viljandi ralli ülivõimsalt võitnud Georg Gross tunnistas, et tegelikult oli ka neil võistluse ajal probleeme. Gross ja kaardilugeja Raigo Mõlder saavutasid Eesti meistrivõistluste eelviimasel etapil kindla esikoha, kuid Ford Focus WRC ralliautol võistelnud mehed elasid viimasele kiiruskatsele startides üle ärevaid hetki, kui käigukastist hakkasid ükshaaval käigud kaduma, vahendab rally.ee.

«Üritasin sõita teisel päeval kindla peale, aga ega rallis midagi kindlat pole. Seda näitasid tehnilised probleemid viimasel kiiruskatsel, kui käigukastist kadusid käigud ja sõitsime vaid kuuenda käiguga,»kommenteeris Gross. 

Teise tulemusega lõpetasid Mulgi ralli Egon Kaur ja Erik Lepikson, keda jäi üldvõitjaist lahutama enam kui minut. Kogu päeva tõusvas tempos sõitnud rallipaar oli parim viimasel kiiruskatsel ja saavutas esikoha N-rühma arvestuses. 

 «Hommikul ei läinud ise päris hästi käima, aga päeva peale hakkas aina paremini kulgema,» sõnas Kaur. «Päeva teine pool sujus juba päris hästi. Aga liigseid riske üritasin mitte võtta. Viimasele etapile punktitabeli liidrina startides üritan siiski esialgu oma sõitu sõita ja ehk alles poole võistluse järel hakkame vaatama, kus konkurendid on ja kuidas on vaja jätkata tiitlit võitmiseks.» 

«Üritasin sõita teisel päeval kindla peale, aga ega rallis midagi kindlat pole. Seda näitasid tehnilised probleemid viimasel kiiruskatsel, kui käigukastist kadusid käigud ja sõitsime vaid kuuenda käiguga,»kommenteeris Gross. Tänavuse Viljandi ralli ülivõimsalt võitnud Georg Gross tunnistas, et tegelikult oli ka neil võistluse ajal probleeme. Gross ja kaardilugeja Raigo Mõlder saavutasid Eesti meistrivõistluste eelviimasel etapil kindla esikoha, kuid Ford Focus WRC ralliautol võistelnud mehed elasid viimasele kiiruskatsele startides üle ärevaid hetki, kui käigukastist hakkasid ükshaaval käigud kaduma, vahendab rally.ee. «Hommikul ei läinud ise päris hästi käima, aga päeva peale hakkas aina paremini kulgema,»sõnas Kaur. «Päeva teine pool sujus juba päris hästi. Aga liigseid riske üritasin mitte võtta. Viimasele etapile punktitabeli liidrina startides üritan siiski esialgu oma sõitu sõita ja ehk alles poole võistluse järel hakkame vaatama, kus konkurendid on ja kuidas on vaja jätkata tiitlit võitmiseks.» «»«»«»«»«» Teise tulemusega lõpetasid Olerex Mulgi ralli Egon Kaur ja Erik Lepikson, keda jäi üldvõitjaist lahutama enam kui minut. Kogu päeva tõusvas tempos sõitnud rallipaar oli parim viimasel kiiruskatsel ja saavutas esikoha N-rühma arvestuses. kommenteeris Kaur. "Päeva teine pool sujus juba päris hästi. Aga liigseid riske üritasin mitte võtta. Viimasele etapile punktitabeli liidrina startides üritan siiski esialgu oma sõitu sõita ja ehk alles poole võistluse järel hakkame vaatama, kus konkurendid on ja kuidas on vaja jätkata tiitlit võitmiseks." Neile pakkusid päeva viimaste kiiruskatseteni tõsist konkurentsi Raul Jeets - Andrus Toom ja Margus Remmak - Olaf Suuder, kes lõpuks finišeerisid vastavalt kolmanda ja neljandana. Viienda kohaga lõpetasid ralli parimate külalisvõistlejatena Axel Lindholm - Timo Hantunen. N-rühma meistrivõistluste arvestuses tõusis liidriks Egon Kaur, kes edestab enne viimast etappi Margus Remmakut kolme punktiga. Mulgi ralli katkestanud Ott Tänak hoiab kindlalt kolmandat kohta, kuid tema lootused meistritiitlile on läinud. Esikolmiku punktiseis N-rühmas: Kaur 57, Remmak 54, Tänak 37,5. "N-rühma punktitabelis langesime küll teiseks, aga seevastu juhime absoluutarvestuses ja sihime ka seda tiitlit," rääkis Margus Remmak. "Viimastele katsetele võtsime veidi erinevad rehvid ja see oli ebaõnnestunud valik. Meid häirisid trassil ka nn lõikamiskohad, kus oli võimalik veidi otse sõita, aga võrreldes mõnede konkurentidega otsustasime meie sõita nii nagu rallitrass oli maha märgitud." Väga põnev oli heitlus A-rühma kaherattaveoliste autode arvestuses, kus Siim Plangil ja Marek Sarapuul õnnestus edestada Sander Pärna ja Ken Järveojat vaid poole sekundiga.
«Üritasin sõita teisel päeval kindla peale, aga ega rallis midagi kindlat pole. Seda näitasid tehnilised probleemid viimasel kiiruskatsel, kui käigukastist kadusid käigud ja sõitsime vaid kuuenda käiguga,»kommenteeris Gross. Tänavuse Viljandi ralli ülivõimsalt võitnud Georg Gross tunnistas, et tegelikult oli ka neil võistluse ajal probleeme. Gross ja kaardilugeja Raigo Mõlder saavutasid Eesti meistrivõistluste eelviimasel etapil kindla esikoha, kuid Ford Focus WRC ralliautol võistelnud mehed elasid viimasele kiiruskatsele startides üle ärevaid hetki, kui käigukastist hakkasid ükshaaval käigud kaduma, vahendab rally.ee. «Hommikul ei läinud ise päris hästi käima, aga päeva peale hakkas aina paremini kulgema,»sõnas Kaur. «Päeva teine pool sujus juba päris hästi. Aga liigseid riske üritasin mitte võtta. Viimasele etapile punktitabeli liidrina startides üritan siiski esialgu oma sõitu sõita ja ehk alles poole võistluse järel hakkame vaatama, kus konkurendid on ja kuidas on vaja jätkata tiitlit võitmiseks.» «»«»«»«»«» Teise tulemusega lõpetasid Olerex Mulgi ralli Egon Kaur ja Erik Lepikson, keda jäi üldvõitjaist lahutama enam kui minut. Kogu päeva tõusvas tempos sõitnud rallipaar oli parim viimasel kiiruskatsel ja saavutas esikoha N-rühma arvestuses. kommenteeris Kaur. "Päeva teine pool sujus juba päris hästi. Aga liigseid riske üritasin mitte võtta. Viimasele etapile punktitabeli liidrina startides üritan siiski esialgu oma sõitu sõita ja ehk alles poole võistluse järel hakkame vaatama, kus konkurendid on ja kuidas on vaja jätkata tiitlit võitmiseks." Neile pakkusid päeva viimaste kiiruskatseteni tõsist konkurentsi Raul Jeets - Andrus Toom ja Margus Remmak - Olaf Suuder, kes lõpuks finišeerisid vastavalt kolmanda ja neljandana. Viienda kohaga lõpetasid ralli parimate külalisvõistlejatena Axel Lindholm - Timo Hantunen. N-rühma meistrivõistluste arvestuses tõusis liidriks Egon Kaur, kes edestab enne viimast etappi Margus Remmakut kolme punktiga. Mulgi ralli katkestanud Ott Tänak hoiab kindlalt kolmandat kohta, kuid tema lootused meistritiitlile on läinud. Esikolmiku punktiseis N-rühmas: Kaur 57, Remmak 54, Tänak 37,5. "N-rühma punktitabelis langesime küll teiseks, aga seevastu juhime absoluutarvestuses ja sihime ka seda tiitlit," rääkis Margus Remmak. "Viimastele katsetele võtsime veidi erinevad rehvid ja see oli ebaõnnestunud valik. Meid häirisid trassil ka nn lõikamiskohad, kus oli võimalik veidi otse sõita, aga võrreldes mõnede konkurentidega otsustasime meie sõita nii nagu rallitrass oli maha märgitud." Väga põnev oli heitlus A-rühma kaherattaveoliste autode arvestuses, kus Siim Plangil ja Marek Sarapuul õnnestus edestada Sander Pärna ja Ken Järveojat vaid poole sekundiga.
«Üritasin sõita teisel päeval kindla peale, aga ega rallis midagi kindlat pole. Seda näitasid tehnilised probleemid viimasel kiiruskatsel, kui käigukastist kadusid käigud ja sõitsime vaid kuuenda käiguga,»kommenteeris Gross. Tänavuse Viljandi ralli ülivõimsalt võitnud Georg Gross tunnistas, et tegelikult oli ka neil võistluse ajal probleeme. Gross ja kaardilugeja Raigo Mõlder saavutasid Eesti meistrivõistluste eelviimasel etapil kindla esikoha, kuid Ford Focus WRC ralliautol võistelnud mehed elasid viimasele kiiruskatsele startides üle ärevaid hetki, kui käigukastist hakkasid ükshaaval käigud kaduma, vahendab rally.ee. «Hommikul ei läinud ise päris hästi käima, aga päeva peale hakkas aina paremini kulgema,»sõnas Kaur. «Päeva teine pool sujus juba päris hästi. Aga liigseid riske üritasin mitte võtta. Viimasele etapile punktitabeli liidrina startides üritan siiski esialgu oma sõitu sõita ja ehk alles poole võistluse järel hakkame vaatama, kus konkurendid on ja kuidas on vaja jätkata tiitlit võitmiseks.» «»«»«»«»«» Teise tulemusega lõpetasid Olerex Mulgi ralli Egon Kaur ja Erik Lepikson, keda jäi üldvõitjaist lahutama enam kui minut. Kogu päeva tõusvas tempos sõitnud rallipaar oli parim viimasel kiiruskatsel ja saavutas esikoha N-rühma arvestuses. kommenteeris Kaur. "Päeva teine pool sujus juba päris hästi. Aga liigseid riske üritasin mitte võtta. Viimasele etapile punktitabeli liidrina startides üritan siiski esialgu oma sõitu sõita ja ehk alles poole võistluse järel hakkame vaatama, kus konkurendid on ja kuidas on vaja jätkata tiitlit võitmiseks." Neile pakkusid päeva viimaste kiiruskatseteni tõsist konkurentsi Raul Jeets - Andrus Toom ja Margus Remmak - Olaf Suuder, kes lõpuks finišeerisid vastavalt kolmanda ja neljandana. Viienda kohaga lõpetasid ralli parimate külalisvõistlejatena Axel Lindholm - Timo Hantunen. N-rühma meistrivõistluste arvestuses tõusis liidriks Egon Kaur, kes edestab enne viimast etappi Margus Remmakut kolme punktiga. Mulgi ralli katkestanud Ott Tänak hoiab kindlalt kolmandat kohta, kuid tema lootused meistritiitlile on läinud. Esikolmiku punktiseis N-rühmas: Kaur 57, Remmak 54, Tänak 37,5. "N-rühma punktitabelis langesime küll teiseks, aga seevastu juhime absoluutarvestuses ja sihime ka seda tiitlit," rääkis Margus Remmak. "Viimastele katsetele võtsime veidi erinevad rehvid ja see oli ebaõnnestunud valik. Meid häirisid trassil ka nn lõikamiskohad, kus oli võimalik veidi otse sõita, aga võrreldes mõnede konkurentidega otsustasime meie sõita nii nagu rallitrass oli maha märgitud." Väga põnev oli heitlus A-rühma kaherattaveoliste autode arvestuses, kus Siim Plangil ja Marek Sarapuul õnnestus edestada Sander Pärna ja Ken Järveojat vaid poole sekundiga.
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles