/nginx/o/2015/05/29/4122655t1hc4c0.jpg)
Selleks, et saada homseks rattaralliks kokku üksainus ratas, oli Margus Merisalul vaja koguni nelja jalgratast. Ja nädalat mõtlemist, keevitamist, katsetamist. Eile pärastlõunal kell kolm lükkas ta oma kätetöö tootmisruumist õue.
Selleks, et saada homseks rattaralliks kokku üksainus ratas, oli Margus Merisalul vaja koguni nelja jalgratast. Ja nädalat mõtlemist, keevitamist, katsetamist. Eile pärastlõunal kell kolm lükkas ta oma kätetöö tootmisruumist õue.
See on eriline sõiduriist, mille Merisalu, kes teenib argileiba peeni puitkarpe valmistades, on neljast jalgrattast meisterdanud. Kahes reas kummaski kolm jooksu all. Sadulasse mahub kogu tema kuueliikmeline pere. Tõsi, väntamisvaeva jagub neljale. Juhtrauad on omavahel ühendatud nii, et kui üks eessõitja keerab paremale, ei saa teine eessõitja tüürida vasakule. Merisalu on naisega kokku leppinud, et juhte on sõiduriistal siiski üks – tema.