Rally Estonia esimese viie kiiruskatse järel liider Aleksei Lukjanukile kõigest 1,5 sekundit kaotanud ja parima eestlasena 3. kohta hoidnud Martin Kangur rääkis, et oma sõiduga rahul – ühtegi ärevat momenti polevat seni olnud ning auto püsib hästi teel.
Amatöör Kangur vägevast algusest: kiiruses on varu, aga ma ei taha seda kasutada
«Kiiruses on veel varu, aga ma ei tahaks seda kasutada,» rääkis kaheksakuulise pausi järel rallirajale naasnud mees ning meenutas möödunud aastat, kus ta ülikiire alguse järel kiiresti katkestas. «Praegu naudin seda, et olen saanud tulla puhtalt lehelt ja tühja peaga sõita.»
Kangur leidis, et konkurentidel on pinged suuremad ning see sunnib neid ka rohkem pingutama. Näiteks ealli eel suursoosikuks peetud Karl Kruuda asus 5. kiiruskatse järel 4. kohal, kaotades sekundite mängus Lukjanukile 2,2 sekundit.
«Paar korda on juhtunud, et olukord läheb ärevaks ja tõmbun kilpkonnana kokku, aga seni on kõik lõppenud õnnelikult,» kirjeldas Kruuda oma senist kulgemist. «Kihutan piiri lähedal. Võiksin tõsta kiirust 0,1 sekundit kilomeetri kohta, aga sel juhul tõuseks riski tase 20 protsenti.»
N-rühma masinaga sõitev Lukjanuk näpistab konkurentidega võrdluses sekundeid kiiretelt lõikudelt, kurvilisemal teel on eelis R5 masinatel. «Praegu on kiirus väga hea ning püüan enesekindlalt jätkata,» lausus Lukjanuk. «Suuri eksimusi pole teinud, vaid ühes kohas püüdsin kurvi liiga kiiresti läbida ja tänu sellele kaotasin hoopis aega. Kõik on hästi, aga pinge on suur.»