Seitse kiiruskatset piinlemist. Seejuures tuli kahel korral läbida legendaarne Ouninpohja kiiruskatse, kus pisut üle 34 km pikkusel rajal on väidetavalt 77 hüpet. Kuid kuidas sa hüppad, kui auto esiamortisaator on õlist tühi! Vastupidi, iga trampliini eel pidid eestlased hoogu maha võtma, et masina õhulendu vältida.
«Oht autot lõhkuda oli suur, amortisaatorist oli alles ainult kest,» selgitas Tänak õhtul lõpuks ometi hooldusalasse jõudes. «Legendis ma muudatusi ei teinud, lihtsalt trampliinide eel võtsin hoogu maha.»
Ettevaatlikult sõites lõpetasid eestlased eilse päeva 10. kohal, liider Jari-Matti Latvalale kogunes kaotust 3.30,2. Täna ja homme on võimalik seisu veidike parandada, kuid Tänakule ei oma see enam erilist tähtsust. «Pole suurt vahet, kas oleme lõpuks 8. või 6. Tulime siia võidu eest võitlema,» nentis ta. «Nüüd pole teha muud kui üritada sõita häid aegu.» Pole kahtlust, et Tänak himustab täna ja homme kiiruskatse võitu.