Tehniliselt ja looduslikult raskete radade poolest tuntud Soome enduro pani motosportlaste oskused tõsiselt proovile. Ühe võistluspäeva jooksul tuli läbida kolmel ringil kolm kiiruskatset – 4,7 ja 5,8 kilomeetri pikkused endurokatsed ning 6,9 kilomeetrine krossikatse. Neist esimene kurnas sõitjaid ja võistlustehnikat kõige rohkem, kuna rada kulges valdavalt suurtel kividel.
Puhkust ei antud ka kiiruskatsete vahelistel ülesõitudel, kus võistlustrass kulges valdavalt mööda suuri kivisid ja järske tõuse. «Kui kiiruskatsed oli rasked, siis ole mees ja katsu Soome ülesõitudega hakkama saada,» kommenteeris Biene. Soome EM-etapi raskusest annab aimu ka fakt, et 206 startinust sai esimese päeva lõpuks tulemuse kirja vaid 85 võistlejat.
Biene jaoks algas seekordne EM-etapp väikese avariiga esimesel endurokiiruskatsel, kus ta sõitis vastu puud ning vigastas randmeid ja põlve. Õnneks suutis ta ülejäänud võistluspäeva jooksul suurematest äpardustest hoiduda ning jõudis finišisse oma klassi 11. kohaga. Üsna suurtes raskustes oli eestlane viimasel ringil, mille läbimisel ei mahtunud ta ette antud aega ning sai 27 minutit trahvi. «Väsimus oli selleks hetkeks nii suur, et kontrollaega enam sõita ei olnud võimalik,» sõnas Biene. Ajatrahvist hoolimata avas Biene isikliku punktiarve Euroopa meistrivõistlustel, teisisõnu tegi tänavuse hooaja ühe parima tulemuse.
Suur katkestajate hulk ning võistlejate tagasiside pani korraldajad teiseks võistluspäevaks läbi viima mõningaid muudatusi. Kiiruskatsete vahelised ülesõidud tehti veidi kergemaks ning kolme ringi asemel tuli pühapäeval sõita kaks ringi.