Vormel-1 sarjas lahvatas eilse Belgia etapi järel tüli Sebastian Vetteli ning Ferrari tiimi rehvitootja Pirelli vahel. Kui neljakordne maailmameister asus ebaõnnestunud sõidu lõpu järel Pirellit süüdistama, siis rehvifirma vastas omakorda, et nad proovisid olukorda parandada juba 2013. aastal.
Pirelli andis pahasele Vettelile vastulöögi
Vettel katsetas eilsel etapil taktikat, mille järgi tahtis ta teha ainult ühe boksipeatuse. Vaid kaks ringi enne lõppu, kui Vettel oli boksis vahetatud rehvidega sõitnud 27 ringi, paistis kõik minevat edukalt ja Ferrari rooli keerav sakslane oli kolmandal kohal. Siis lõhkes aga ootamatult tema auto parem tagumine rehv ning kokkuvõttes jõudis neljakordne maailmameister finišisse alles 12. mehena.
Vettel oli sõidu järel pettunud ja pahandas Pirelliga, et nende rehvid teda alt vedasid. Rehvitootja vastas omakorda, et kui kaks aastat tagasi oleks nende soovitusi kuulda võetud, poleks eilset olukorda tekkinud.
«2013. aasta novembris palus Pirelli, et kehtestataks reeglid, mis reguleeriksid seda, kui palju tohib maksimaalselt samade rehvidega ringe läbida. Seda palvet ei aktsepteeritud,» seisis Pirelli ametlikus teadaandes. «Kui neid soovitusi oleks rakendatud, siis Spa ringrajal oleks võinud keskmise seguga rehvidega sõita 22 ringi,» andis Pirelli teadaande mõista, et Vetteli läbitud 27 ringi olid ilmselgelt liiga palju.