Aastaid koduse rallispordi lipulaev olnud niinimetatud suure N-rühma aeg kipub otsa saama. Juba tänavu oli terve hooaja Eesti meistrivõistlustel osalenud sõitjaid vähe ja konkurents mõne aasta taguse ajaga võrdluses hõre. Ja aina hõredamaks jääb: tuleval hooajal ei kavatse Eestis sõita tänavu selle klassi meistriks kroonitud Siim Plangi, oma Mitsubishi garaaži jätmisest mõtleb ka pronksimees Egon Kaur. Noori aga sellesse klassi juurde ei tule.
Tellijale
Eesti hinnatuim ralliklass kaob ajalukku
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Autospordiliidu peasekretär Margus Kiiver nentis, et asjad võivad tõesti minna nii, et N4 klassis ei antagi tuleval aastal Eesti meistritiitlit välja.
«Võimalik, et ühe seni enim hinnatud masinaklassi aeg saab lihtsalt läbi. Oleme juba kaalunud võimalust liita see samuti neliveolistele autodele mõeldud rahvusliku E12 klassiga, aga see poleks päris aus ja võrduks korvpallis 1. ja 2. liiga ühendamisega,» arutles ta. Rahvuslikus klassis sõidavad üldjuhul nõrgema tasemega sõitjad, kes kasutavad vanemaid masinaid, millel ei pea olema rahvusvahelise alaliidu homologeeringut. Pisut uuematel ja kallimatel N-rühma autodel on aga homologeering kohustuslik.