Autosport kirjutab, et nende valduses on ülemkohtu dokumendid, kus Mercedes märgib, et Hoyle plaanib pärast lepingu lõppu ühineda Ferrariga. Hoyle töötas alates 2012. aasta detsembrist Mercedese allüksuses nimega High Performance Powertrains, olles üks neljast insenerist, kes juhtis Mercedes AMG vormel-1 inseneriosakonna tegevust.
Tänavu aprillis liigutas Mercedes aga Hoyle’i oma DTMi (Saksamaa turismiautode sarja) töörühma, sest HPP soovis kaitsta oma intellektuaalset omandit. Hoyle’ile anti kasutada uus puhas sülearvuti, värske meiliaadress ja süsteemi ligipääsuparoolid, samuti keelas HPP talle Mercedese tehases ligipääsu teatud osakondadesse.
Osav häkker ja jälgede varjaja
Süüdistuse kohaselt omastas Hoyle sellegipoolest järgnenud viie kuu jooksul erinevatel viisidel Mercedesele kuulunud dokumente ja andmeid. «Härra Hoyle ja võimalik, et ka Ferrari said seadusevastase eelise,» märkis Mercedes kohtudokumentides. Tiimi väitel otsis ja salvestas Hoyle Mercedese serveritest erinevat informatsiooni, muuhulgas näiteks tänavuse Ungari etapi kohta koostatud raporti ning failid, kus olid detailselt kirjas tänavuste Mercedese autode mootorite tööparameetrid alates hooaja algusest ja lõpetades septembriga. Samuti hankis Hoyle serveritest koodi, mille abil avada krüptitud algfaile andmetega.
Hoyle salvestas info oma mobiiltelefoni, mikromälukaartidele, tahvelarvutisse ja välisele kõvakettale. Lisaks laadis ta osa infost üles ühele veebilehele ning astus samme enda tegevuse varjamiseks – kustutas faile, kasutas ketta fragmenteerimiseks mõeldud programme ja kopeeris välisele kõvakettale hulgaliselt ebaolulisi faile, et seda «täita» ning seeläbi kustutatud materjali lõplikult ketta mälust kaotada.