Eesti ässa tabas maailma kiireimal rajal valus kukkumine

Kadi Parts
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Müncheni rada, kus püstitati uisukrossisarja uus kiirusrekord.
Müncheni rada, kus püstitati uisukrossisarja uus kiirusrekord. Foto: Red Bull Content Pool

Üle-eelmisel nädalavahetusel kihutasid maailma uisukrossiässad Saksamaal Münchenis selle spordiala maailma kõige kiiremal rajal. 22. kohaga lõpetas võistluse ka Eesti ainuke sõitja Mark Taru, kes hoiab üldarvestuses tublit 14. kohta. Seniseid tulemusi varjutas aga raske kukkumine Saksamaal – põlvevigastuse tõttu jäi Tartu noormees kindlasti järgmisest võistlusest kõrvale, kuid hooaega loodab Taru siiski jätkata.

Uisukrossi tänavune hooaeg algas novembri lõpus, kui Kanadas Quebecis oli kavas Red Bull Crashed Ice’i sarja avaetapp. Kolmandat hooaega sõitval Tarul oli ookeani taga raske võistlus, kuid ta saavutas korraliku tulemuse. Eesti ainuke sõitja kukkus juba treeningul ning kannatada said tema õlg ja vasak põlv. Võistlust sai ta siiski jätkata. Kvalifikatsioonisõitudest pääses meie mees edasi ajaga, mis jäi alles 50. koha kanti, kuid finaalsõitudes näitas Jääpurustaja hüüdnime all tuntud Taru head minekut ja lõpetas võistluse 12. kohaga.

«Eks just enne kvalifikatsioonisõitu juhtunud kukkumine andis seal korralikult tunda – õlga ei saanud üldse liigutada ja stardis oli raske end väravast korralikult välja lükata. Seega, finaalides ei olnud mul mingeid ootusi ja jäin kokkuvõttes selle kohaga väga rahule,» meenutas Taru hooaja avavõistlust.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles