Sildarud ja Spencer on praeguseks koostööd teinud üle nelja aasta ning hea sõnaga meenutatakse siinkohal sporditarvetefirmat Nike. «Kokkuvõttes oli see sündmuste juhuslik käik. Kelly oli saanud just üheksa-aastaseks ja oli juba siis väga hea. Ta tegi toona trikke, mida teevad täiskasvanud. Olin Euroopa X-mängudel ja nemad olid samal ajal lähedal lepingule Nikega. Nike leidis, et oleks hea, kui saaksin tehingu tegemisel abiks olla, ning leiti, et tal oleks agenti vaja,» meenutas Spencer Postimehele intervjuud andes. «Seega viis Nike meid kokku. Kuna tahtsin nagunii nendega kontakti võtta, siis läks kõik ideaalselt.»
Praegu liiguvad asjad juba selles suunas, et eestlanna nimi kogub aina enam tuntust ja sponsorite leidmine muutub lihtsamaks. Samas manitseb mänedžer, et tehinguid tuleb teha õigete ettevõtetega ja pea ees pole põhjust igale poole tormata.
«Ei ole vaja haarata igast võimalusest. Tuleb end siduda maailmaga, milles tahad ise osaline olla. Iga uus sponsor tähendab ajakulu. Seega tuleb leida õige tasakaal ja areneda järk-järgult,» rääkis Spencer. Igal otsusel on tuleviku seisukohast suur kaal. «Kui Roxy tahab Kellyga koostööd teha, siis ta on järelikult keegi. Kui sportlane väidab, et ta on hea, aga teeb koostööd tundmatute brändidega, siis vaatavad ka teised firmad, et midagi on valesti: kas ta on tegelikult ka nii hea, nagu ta väidab?»
«Lisaks on Kellyl head suusalepingud – ta kasutab K2-suuski. Ta on Red Bulli sportlane. Üritame teha koostööd GoPro’ga,» avaldas Spencer ja lisas, et peagi hakkab eestlanna kiivril ilutsema «Kelly» asemel kiri «Red Bull». «See juhtub pigem varem kui hiljem,» täpsustas ta.