Vigursuusamaailma tipu suunas aina suuremaid samme tegeva Kelly Sildaru puhul on loomulik, et tema selja taga seisab ka üks selle ala mõjukamaid, kui mitte kõige mõjukam mänedžer – Michael Spencer. Wasserman Media Groupi asepresident tegeleb mitme X-mängude võitja ning teiste suurvõistluste medalistidega. Tema abiga leiavad aga juba aastaid mitmed suured rahvusvahelised firmad ka tee Sildaru juurde. Viimati jõuti kokkuleppele riietebrändiga Roxy, kelle varustuses noor eestlanna juba X-mängudel mäest alla tuiskas.
Sildaru ilmakuulus mänedžer: ta võib olla esimene miljonär
Sildarud ja Spencer on praeguseks koostööd teinud üle nelja aasta ning hea sõnaga meenutatakse siinkohal sporditarvetefirmat Nike. «Kokkuvõttes oli see sündmuste juhuslik käik. Kelly oli saanud just üheksa-aastaseks ja oli juba siis väga hea. Ta tegi toona trikke, mida teevad täiskasvanud. Olin Euroopa X-mängudel ja nemad olid samal ajal lähedal lepingule Nikega. Nike leidis, et oleks hea, kui saaksin tehingu tegemisel abiks olla, ning leiti, et tal oleks agenti vaja,» meenutas Spencer Postimehele intervjuud andes. «Seega viis Nike meid kokku. Kuna tahtsin nagunii nendega kontakti võtta, siis läks kõik ideaalselt.»
Praegu liiguvad asjad juba selles suunas, et eestlanna nimi kogub aina enam tuntust ja sponsorite leidmine muutub lihtsamaks. Samas manitseb mänedžer, et tehinguid tuleb teha õigete ettevõtetega ja pea ees pole põhjust igale poole tormata.
«Ei ole vaja haarata igast võimalusest. Tuleb end siduda maailmaga, milles tahad ise osaline olla. Iga uus sponsor tähendab ajakulu. Seega tuleb leida õige tasakaal ja areneda järk-järgult,» rääkis Spencer. Igal otsusel on tuleviku seisukohast suur kaal. «Kui Roxy tahab Kellyga koostööd teha, siis ta on järelikult keegi. Kui sportlane väidab, et ta on hea, aga teeb koostööd tundmatute brändidega, siis vaatavad ka teised firmad, et midagi on valesti: kas ta on tegelikult ka nii hea, nagu ta väidab?»