Raha võim: Barcelona lubas sponsori särgile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: NN
Copy
Seni oli Barcelona särgil vaid heategevusliku organisatsiooni Unicefi logo.
Seni oli Barcelona särgil vaid heategevusliku organisatsiooni Unicefi logo. Foto: SCANPIX

Hispaania jalgpalliklubi Barcelona lõpetas oma ajaloos järgu, mil ühtegi kommertsfirmat enda särgile sponsorina ei lubatud, sõlmides rekordilise lepingu Katari Fondiga.

Kataloonia klubi on viimased viis hooaega mängusärgil kandnud Unicefi logo, mille eest on ise maksnud, kuid sõlmis nüüd 125 miljonit naelsterlingit (üle kahe miljardi Eesti krooni) väärt lepingu Katari Fondiga, vahendab Soccernet.ee.

Katari Fondi näol on tegu mittetulundusühinguga, mis korraldab peamiselt Lähis-Idas haridusprojekte. Samas olid organisatsiooni juhid esirinnas ka Katari MM-korralduskomitees, kellele anti õigus võõrustada 2022. aasta MMi.

Barcelona teenib 2016. aastani Fondilt 25 miljonit naela hooajas. Võrdluseks: Liverpool, Manchester United ja Madridi Real saavad aastas 20 miljonit sponsorraha, Müncheni Bayerni toetus küünib 23 miljoni naelsterlingini.

Tagasi üles