Meeste tennise maailma esireket Rafael Nadal astub kuulsate jalgpallurite David Beckhami ja Cristiano Ronaldo jälgedes – temast saab Armani uus reklaamnägu.
Tenniseässast Nadalist sai uus Armani modell
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
24-aastane Nadal hakkab järgmise aasta veebruarist reklaamima Emporio Armani aluspesu ning Armani teksapükse, vahendab New York Daily News.
Nadal on toetuslepingud sõlminud ka KIA Motrosi, Lanvini lõhnade, Nike’i, Babolat’, Richard Mille’i kellafirma ning Hispaania suurima kindlustusfirma Mapfe SA-ga.
See tähendab, et Nadali varandus kasvab jõudsalt, sest ka kõige tagasihoidlikumate arvutuste kohaselt teenib Nadal aastas sponsorlepingute pealt umbes 40 miljonit USA dollarit. Auhinnaraha teenis ta lõppenud hooajal 10 171 998 USA dollarit.