Saada vihje

Ott Tänak: Rootsi rallil tuleb targalt tegutseda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kristjan Jaak Kangur
Copy
Ott Tänak Monte Carlo rallil.
Ott Tänak Monte Carlo rallil. Foto: Timo Anis

Eesti rallipaar Ott Tänak ja Raigo Mõlder stardivad järgmise nädala lõpus autoralli MM-sarja tänavusel teisel etapil, Rootsi rallil. Hooaja ainus taliralli ei pruugi tänavu kujuneda kuigi lumiseks, seega on Tänaku arvates rehvide säästmisel suur roll.

«Mulle meeldib Rootsi ralli väga, see on tavaliselt nauditav etapp ja kiire ralli, kus on võimalik saada hea sõidutunne. Loodetavasti on sel aastal piisavalt lund, kuid mäletan, et isegi mullu oli katsete teistkordsel läbimisel tee väga kruusane ja see mõjus rehvidele rängalt,» lausus Tänak tiimi pressiteate vahendusel. «Olukorraga hakkama saamiseks tuleb targalt tegutseda.»

Rootsis teevad hooaja avastardi ka Dmacki võistkonna WRC2-klassi autod. Neist ühega sõidavad Sander Pärn ja tema waleslasest kaardilugeja James Morgan, teise Ford Fiesta R5 roolis on norralane Marius Aasen ja kaardilugejaks Veronica Engan. Ralli keskus on tänavu viidud lõuna poole Karlstadi linna ning avakatse peetakse neljapäeva õhtul.

Reedel sõidetakse suuremalt jaolt Norra teedel mulluse võistluskeskuse Hagforsi lähistel. Veerand katsetest on uued ning päeval ei ole autodele teenindust ette nähtud, mis nõuab sõitjatelt veatut tegutsemist. Rallil on kavas 21 kiiruskatset ja kokku läbitakse 331 kilomeetrit.

«See on meie võistkonnale kuues Rootsi ralli ja siin ei või iial teada, mis juhtub – rehvide osas on see ralli väga nõudlik. Eelmisel aastal saime väga hea tulemuse, võttes WRC2-klassis kaks esimest kohta, ning meie rehvid sobisid nendesse tingimustesse väga hästi,» sõnas Dmacki tiimijuht Dick McCormack. «Tänavu tundub aga, et lund ei tule peaaegu üldse. Oleme oma talverehvi pisut muutnud, aga kui ennustused vastavad tõele ja temperatuur on plussis, muutub naastude säästmine väga raskeks. On ülitähtis, et meil oleks rehvide hoidmiseks olemas hea strateegia.»

Tagasi üles