Sander Pärn väljasõidust: ei saagi täpselt aru, mis juhtus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kristjan Jaak Kangur
Copy
Sander Pärn Rootsi rallil.
Sander Pärn Rootsi rallil. Foto: Jaana Järveoja

Rootsi MM-rallil mõnisada meetrit enne viimase katse lõppu teelt välja sõitnud Sander Pärn ei osanud võistluse järel öelda, mis saatuslikus kurvis juhtus.

Ralli viimasel päeval sõideti üks kiiruskatse, millel oli pikkust 15,87 kilomeetrit. Drive DMACK Trophy Team võistkonnas sõitvate Pärna ja James Morgani Ford Fiesta R5 oli M-Sport meeskonna mehaanikute poolt laupäeval korda tehtud ja mehed startisid Rootsi MM-ralli viimasele katsele.  

Pärn ja Morgan olid katse peaaegu läbinud, katse vaheajad näitasid seda, et liiguti WRC2 klassi liidritega samas tempos ja oli oodata head aega. Sõita jäi veel kolm kurvi, kui ühest aeglasest kurvist välja tulles sõitsid Pärn ja Morgan teelt välja. Sealt enam oma jõududega välja ei saadud, lisaks oli murdunud tagumine vasak velg ja sellega oli Rootsi MM-ralli nende jaoks lõppenud.

«Viimase katse lõpuosas, vaid kolm kurvi enne finišit oli üks aeglane, esimese käigu kurv. Sellest välja tulles sõitsime kraavi. Ma ei saagi täpselt aru, mis juhtus,» oli Sander Pärna kommentaar peale väljasõitu.

Kaardilugeja James Morgan lisas: «Katse ise oli meie jaoks selle hetkeni hästi läinud, rütm oli hea. Peame nüüd sisekaamerad ja andmed üle vaatama, et saada aru, miks see juhtus ja sellest õppima. Kuni selle hetkeni oli autos hea tunne ja enesekindlus olemas. Meie järgmine start autoralli MM-sarjas on Portugali ralli, mis sõidetakse maikuus ja tahame seal kindlasti paremat tulemust näidata.»

Tagasi üles