Viimati sai uus tiim kohe avaetapil punkte 2009. aastal, kui Brawni sõitjad Jenson Button ja Rubens Barrichello šokeerisid samuti Austraalias peetud hooaja esimesel võistlusel vormelimaailma kaksikvõiduga. Praegustest võistkondadest suutis seda viimati 2005. aastal Red Bull, kui nende sõitja David Coulthard lõpetas Austraalias neljandana ja teenis viis punkti.
Tõsi, kuna Red Bulli puhul oli tegemist endise Stewarti ja Jaguari võistkonnaga ning Brawn kujutas endast sisuliselt ümbernimetatud BAR-Honda tiimi, võib Haasi kui täiesti uue tiimi saavutust võrrelda pigem 2002. aastal debüteerinud Toyotaga – Mika Salo lõpetas siis Melbourne’is samuti kuuendal kohal, ent toona anti selle eest vaid üks punkt. Formaalselt oli mõningate allikate kohaselt uus tiim ka 2012. aastal tänu Kimi Räikkönenile Austraalias seitsmenda koha saanud Lotus-Renault, ent tegelikult oli tegemist vaid nimeõiguste müügiga.
Brawni saavutusega võrreldavat on praegugi sarjas tegutsevatest võistkondadest suutnud ka Mercedes, kes võttis 1954. aastal Reimsis peetud Prantsusmaa etapil tänu Juan Manuel Fangiole ja Karl Klingile samuti kaksikvõidu. Ferraril jäi küll 1950. aastal Monacos võit saamata, ent Alberto Ascari tõi neile teise koha eest kuus punkti. Punkte on debüütetapil noppinud ka Sauber, kelle soomlasest sõitja J. J. Lehto ehk Jyrki Järvilehto oli 1993. aastal Lõuna-Aafrikas peetud hooaja avaetapil viies ja sai kaks punkti.
Eespool vaid maailmameistrid...
Mõistagi teenis debüütvõistlusel punkte ka kõigi aegade esimese, 1950. aastal Silverstone’is peetud vormel-1 etapi võitja Alfa Romeo. Itaalia tiimi sõitjad Giuseppe Farina, Luigi Fagioli ja Reg Parnell lõpetasid toona koguni kolmikvõiduga. Punktidele jõudsid tollel võistlusel veel kaks Talbot-Lago autot. Aasta hiljem oli Parnell Briti GP-l BRMi roolis ja lõpetas viiendana, saades ühe punkti.