Mariel Gregor: tõeline Eesti märk öö hakul Pariisis (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Mariel Gregor.
Mariel Gregor. Foto: Postimees

«Kommentaatorid on Jukust, Kerdist (võrkpallurid Martti Juhkami ja Kert Toobal – toim) ja Eestist rohkem rääkinud, kui EAS mis tahes raha eest osta saaks. Homme hommikul ärkavad mitu inimest Prantsusmaal mõttega, et uurin, kus need Toobal ja Juhkami õppisid mängima mängu, milles Prantsusmaa on hetkel Euroopa meister,» kirjutas Eesti Võrkpalli Liidu turundusjuht Toomas Vara Facebookis.

Möödunud pühapäeva hilisõhtul peeti Pariisis Prantsusmaa võrkpalli karikavõistluste finaal Ajaccio ja Rennes Volley vahel. Piletid olid eelmüügist läbi müüdud ja ligi 4000 pealtvaatajat mahutav saal täis. Finaalis osales ka kaks eestlast: Rennes Volley juhtmängijad Kert Toobal ja Martti Juhkami. Mängust otsepilti tootnud Prantsusmaa telekanali L’equipe 21 ülekandes sai Eesti täiesti tasuta rohkelt reklaami.  

Vara viitas järjekordsele Eesti märgi konkursile, mis peaks riiki maailmale paremini ja rohkem tutvustama. Seekordne otsing võtab küll kordades vähem raha (eelarve on 200 000 eurot – toim) kui üleüldiseks naerualuseks saanud kunagine «Welcome to Estonia» kampaania, mis maksis 13 miljonit krooni, ent eesmärgipärane tulemus on rohkem kui küsitav.

Tagasi üles