Teiste toel tipu poole: nutikus või nahaalsus?

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Haasi võistkonna liitumine vormel-1 sarjaga on toonud endaga nii kaasakiitjaid kui ka ninakirtsutajaid.
Haasi võistkonna liitumine vormel-1 sarjaga on toonud endaga nii kaasakiitjaid kui ka ninakirtsutajaid. Foto: SCANPIX

Vormel-1 sarja avaetapil kuuenda koha saanud ja debüüdil kohe esimesed MM-punktid teeninud Haasi võistkonna edu on pannud sarja telgitagused kihama. Kas uue tulija tubli algus võib pikema aja jooksul võistkondade arvule hoopis kehvalt mõjuda? Ja kuidas suhtuda nende tihedasse koostöösse Ferrariga?

Haas kasutab Ferrari jõuallikat – nii turbomootorit kui ka taastuvenergiasüsteeme – ja käigukasti ning saab Ferrarilt lisaks tehnilist tuge. Olgu rõhutatud, et kõik see toimub reeglite piires. Ent ikkagi oli üllatav näha, kui Melbourne’is väikese õnne kaasabil kuuendale kohale kerkinud Romain Grosjean suutis oma Haasi sel positsioonil ka finišisse tuua, jättes selja taha nii Force India kui ka Williamsi sõitjad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles