Vormel-1 meeskonna Hispania Racing Team (HRT) inseneri Antonio Cuquerella arvates on KERS lihtsalt autotootjate reklaamkampaania ning ei oma reaalselt kasulikku eesmärki.
KERS on autotootjatele lihtsalt müügikampaania?
KERSi tehnoloogia kohaselt kasutatakse ära pidurdamisel tekkivat kineetilist energiat ning seda prooviti esimest korda vormel-1 sarjas 2009. aastal. Tuleval hooajal peaks ilma KERSita sõitma Virgin ja HRT, kuid esiotsa tiimid suudavad selle seadme endale kindlasti paigutada, vahendab Sponest.
«Vormel-1 sarjas koos BMW-ga töötanud Cuquerella kahtleb KERSi kasutamise mõttekuses ja leiab, et suures plaanis pole sellest mingit kasu.
«See on moekas roheline tehnoloogia, mis aitab rohkem sõiduautosid müüa,» leidis Cuquerella. «See on kasutu, kuid suured autotootjad tahavad oma masinaid müüa.»
«Paljud autotootjad tahavad KERSi kasutada oma turundusosakonna ühe osana, mis õigustaks nende vormel-1 investeeringut,» lisas ta.
Samuti kommenteeris ta lühidalt HRT pealiku Colin Kollese öeldut, et 2010. aasta oli täis ebaõnnestumisi, kuna nad said kasutada vaid kogenematuid piloote.
«Tõsi, võrreldes pilootidega nagu Jarno Trulli olime halvemas seisus, kuid pole kahtlustki, et ka vormel oli aeglane,» lausus Cuquerella.