Pärast aastast pausi ringrajal naaseb rajale Eesti üks paremaid võidusõitjaid Kevin Korjus. Viimati 2014. aastal kestvussarjades McLareniga võistelnud Korjus istub tänavu Renault rooli ja osaleb R-Ace GP meeskonnaga Renault Sport Trophy sarjas. Autoks on Renault R.S. 01, mis on võrreldes Korjuse eelmise auto McLareniga oluliselt kiirem.
Kevin Korjus tuleb sportautode sarjas tagasi rajale
Sarjas jagatakse autot kahe piloodi vahel ja Kevini tiimkaaslaseks on rootslane Fredrik Blomsdtedt. Kokku sõidetakse sarjas kuus etappi ja igal etapil kaks sõitu. Igal etapil sõidab üks piloot ühe sõidu üksi ja teist sõitu jagatakse – mõlemad piloodid sõidavad pool tundi.
Sarja teeb eriti ihaldusväärseks peaauhind – nimelt saab sarja võitja hooaja lõpus Nissani tehasetesti Super GT autoga, mis on kiireim kereautode sari. Kui test õnnestub, saab võitja järgmiseks hooajaks Nissani tehasesõitja koha Super GT sarjas. Kui aga Nissan peaks piloodi teenetest loobuma, saab sõitja kompensatsiooniks auhinnaraha 200 000 eurot.
Renault Sport Series R.S.01 auto on Renault tehase poolt spetsiaalselt toruraamile ehitatud võidusõiduauto. 3,8-liitrisel V6 mootoril on 550 hobujõudu ja tippkiirus ulatub 300 kilomeetrini tunnis. Erinevatel radadel peetud testide ja võistluste ringiajad näitavad otsest võrdlust DTM sarja autodega.
Renault Sport Trophy sarja esimene etapp peetakse juba sel nädalavahetusel Hispaanias Aragoni ringrajal. Estorili ringrajal sõidetud esimesel hooajaeelsel testil näitas Korjus parimat ringiaega, edestades konkurente sekundikümnendikuga. Korjus sai Estorilis ajaks 1.34,749. Võrdluseks on ELMS-sarjas LMP-2 autoga sõidetud ringirekord sel rajal 1.32,2.
Lisaks võidusõitmisele jätkab Korjus treeneri- ja inseneritööd F4 sarjades nii Põhja-Euroopa kui Hispaania meistrivõistlustel. Samuti soovib Korjus osaleda võimalusel kardivõistlustel Eestis KZ2 klassis.
«Mul on erakordselt hea meel olla taas rajal ja taas võistlustules,» sõnas Korjus pressiteate vahendusel. «Üks vahele jäänud hooaeg on minu sõiduisu ainult kasvatanud ja nüüd pärast edukalt möödunud teste uue tiimi ja uue autoga olen väga motiveeritud. Eriti rõõmu valmistavad auto kiirus ja pidurid, mis võimaldavad väga kiiret sõitu ja seeläbi pakub see rajal suurt naudingut.»
23-aastane Korjus võitis 2010. aastal üheksa etapivõidu toel vormel-Renault 2.0 eurosarja ja sai järgmisel aastal vormel-Renault 3.5 sarjas hooaja kokkuvõttes kuuenda koha, võites kolm etappi. Aasta hiljem oli Korjus samas sarjas kümnes ja 2013. aastal GP3-sarjas kokkuvõttes seitsmes. 2014. aastal siirdus Korjus kereautodele, võisteldes Blancpaini ja European Le Mansi kestvussõidusarjades. Hooaja kokkuvõttes sai ta neis vastavalt kaheksanda ja viienda koha.