«Kohe pärast gaasi põhja vajutamist tundsin, et ma sõidan tõelise ralliautoga, hästi ehitatud masinaga,» kiitis Meeke wrc.com’i veergudel. «Olen aastate jooksul olnud seotud mitme ralliauto arendamisega. Üldiselt tuleb esimestel testidel rohkem niisama passida ja sõita saab vähe. Kuid nüüd sai kohe läbitud hulganisti kilomeetreid ja proovida erinevaid seadistusi. See oli nagu täide läinud unenägu.»
Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) järgmise aasta reegleid järgides on uus Citroën C3 rallimasin võrreldes praegusega 55 mm laiem, 25 kg kergem ja rohkemate aerodünaamiliste lahendustega. Kiirust aitab aga kasvatada aktiivdiferentsiaali uuesti kasutusele võtmine ja senisest väiksemate piirangutega turbokompressor. Autocar lisab, et tuleva aasta WRC-masinad saavad olema läbi aegade kõige kiiremad.
«Kasvav võimsus ja aerodünaamika täiustamine teeb uued rallimasinad tõeliselt põnevaks,» teatas Meeke. «Pärast esimest testi üks mehaanik filmis mind ja kui ma esialgu ei saanudki päris täpselt aru, kui võimsa ralliautoga on tegemist, siis hiljem video pealt nägin oma ülisuurt naeratust. See näitas, kui väga ma kogu protsessi nautisin.»