Käib 2014. aasta Jaapani GP 40. ring. Ilm hämardub ning läheneva taifuuni tõttu sajab Suzuka ringrajal tugevalt vihma. Sauberi piloodi Adrian Sutili vormel satub ringraja kaheksandas kurvis libisemisse ning keerleb kontrollimatult rajapiiretesse.
Vormel-1 maailma kümnendi traagilisim sündmus võtab uued pöörded (4)
Rajalt välja sõitnud Sutili vormelit tuuakse teisaldama peaaegu seitse tonni kaaluv traktor. Sektoris lehvivad hoiatuseks topelt kollased lipud. Tegemist on tõsise hoiatusega. Järgmine samm oleks juba turvaauto rajaletulek.
Kolm ringi pärast Sutili väljasõitu lakkab vormelimaailm esimest korda pärast kümmet aastat hingamast: Marussia 25-aastane prantslasest piloot Jules Bianchi sõidab kiirusega 125 km/h rajatraktoritele sisse ning langeb koomasse. Õnnetuse ajal rakendub Bianchile 254 G-line jõud, mis on võrreldav sellega, kui lasta 48 meetri kõrguselt autol vabalt vastu maad kukkuda. Kümme kuud hiljem ta sureb.
Bianchi õnnetusest tegi Rahvusvaheline Autospordiliit (FIA) 396-lehelise raporti, mille põhiline sõnum oli see, et prantslane ei suutnud piisavalt tõhusalt pidurdada. Ühtlasi leiti, et turvaautot ei olnud tol hetkel rajale vaja. «Kohtunikud käitusid määruste järgi, mida tõlgendati viimase kaheksa aasta 384 juhtumi põhjal,» leidis FIA.