Märtini võimalus ja küsimärgid eestlaste kohal (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Markko Märtin.
Markko Märtin. Foto: Liis Treimann

Juuli keskel sõidetava Rally Estonia peakorraldaja Urmo Aava sõnul näitab tänavune võistlus, kas tema seitsme aasta tööl on mingi väärtus. Lakmuspaberiks saab see, kas Eesti tippsõitjad leiavad võimaluse kodusel suursündmusel osaleda. Nende kulutuste korvamiseks ei ole ralli korraldajatel raha. 

Tegelikult on Rally Estonia kohal veel üks suur ja paljuski huvitavam küsimärk: kas nii-öelda vabaklassis tuleb rajale Eesti läbi aegade parim rallimees Markko Märtin? Vabaklass on loodud just selleks, et tuua võistlusele ka selliseid autosid, mis muidu ei saa ERC-sarjas võistelda.

«Sellesse klassi sobivad tänapäevased, aga ka vanemad WRC-autod ning niinimetatud prototüüpmasinad, mis on sisuliselt ise ehitatud,» selgitas Aava. Kesk-Euroopas, aga ka Lätis ja Leedus juba levinud prototüüpautod ja nende ehitamine pole Eestis veel populaarsust kogunud.

Tagasi üles