Kaur alustab uue kaardilugejaga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Egon Kaur
Egon Kaur Foto: Karli Saul

Sügisel autoralli N-rühma Eesti meistriks kroonitud Egon Kaurile tähendab uus aasta ka uut algust rallispordis – täna Võru ümbruses kihutataval talverallil tuleb ta rajale uue autoga, mille kõrvalistmel istub uus kaardilugeja.



Kuna Kauri senine paarimees Erik Lepikson ei saa isiklikel põhjustel rahvusvaheliselt tihedaks planeeritud võistluskarussellis osaleda, lõi Kaur käed Mait Laidveega.

Talveralli on meeste koostöö esimene tõsisem proovikivi. Laidvee pole ralliringkondades sugugi tundmatu tegelane, varem on ta Eestis kaarti lugenud Kaspar Koitlale ja Martin Kangurile.

Sõiduvahendiks on Kauril aga Ford Fiesta R2 ralliauto. Sarnase masinaga kavatseb ta osaleda ka vastloodud WRC akadeemia sarjas. Kuna MMidel valmistab akadeemias osalejate tarbeks sõidukeid Fordi tehasetiimiks olev M-Sport, pidi ta kodurallidel harjutamiseks rentima auto soomlastelt.

Talveralliks valmistudes läbis Kaur esiveolise Fordiga ligi 70 kilomeetrit.

Kaur sõnas, et on varem Soomes sellise autoga kätt proovinud, kuid esisillavedu tundus alguses harjumatu. «Midagi halba pole mul öelda, auto liikus hästi,» kinnitas ta. «Mõistagi pole kiirus päris see, mis mullu neliveolise autoga sõites, kuid oma klassi kohta on kõik hästi.»

Proovisõidu käigus tuletas Kaur meelde, kuidas esiveolise masinaga liikuda. Ta märkis, et mida rohkem kilomeetreid kogunes, seda paremini kõik õnnestus.

Varem on Kaur Postimehele kinnitanud hooaja peaeesmärgina esikohta WRC akadeemia sarjas, millega kaasneb 500 000 euro suurune stipendium tugevamasse sarja siirdumiseks. Esialgu pole veel aga selge, kas eestlane sellesse sarja mahub. FIA langetab otsuse lähinädalatel.

Võru talveralli sõidetakse täna. Postimees.ee toob kiiruskatsete tulemused operatiivselt lugejateni.  

Märksõnad

Tagasi üles