Euroliiga tungib jõudsalt Hiina turule

Siim Kaasik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hiinlastele pakkus enim huvi Euroliiga poolfinaalmäng Istanbuli Fenerbahce ja Vitoria Laboral Kutxa vahel
Hiinlastele pakkus enim huvi Euroliiga poolfinaalmäng Istanbuli Fenerbahce ja Vitoria Laboral Kutxa vahel Foto: Alexey Filippov/Sputnik

Korvpalli Euroliiga populaarsus Hiinas on viimase aastaga kasvanud hüppeliselt. Möödunud hooaja telenumbrid tõusid võrreldes varasemaga koguni 25 protsenti.

Suure populaarsuse kasvu taga on Euroliiga ja Hiina meediamaastiku suurtegija HBNi vahel sõlmitud 15-aastane teleõiguste leping, mille tõttu suurenes Hiinas Euroliiga ülekannete arv võrreldes varasemaga kolm korda.

Kokku kandis möödunud hooaja Euroliiga mänge Hiinas üle kümme erinevat telekanalit, sealhulgas riiklik televisioon. Kõige populaarsem mäng kohalike seas oli Istanbuli Fenerbahce ja Vitoria Laboral Kutxa poolfinaal, mida jälgis natukene üle kolme miljoni televaataja. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles