Red Bulli vormel-1 võistkond katsetas Silverstone'is toimunud testil teise võistkonnana uut Halo-nimelist seadeldist, mis kaitseb sõitja pead. Samas kavatseb tiim ikkagi selle kasutuselevõtu vastu hääletada.
Fotod: Red Bull testis taas vormelimaailma põlguse pälvinud uuendust
Esimese meeskonnana testis Halot hooaja eel Ferrari ning möödunud nädalavahetusel peetud Silverstone’i etapi eel käis Sebastian Vettel rajal uuendatud versiooniga. Sakslane tegi reedel Haloga varustatud autol vaid ühe ringi ning teatas boksi naastes, et titaanist ehitatud peakaitse piirab tema arvates nähtavust. Teisipäevasel testil istus Haloga varustatud Red Bulli roolis tiimi testisõitja Pierre Gasly.
Red Bull ehitas hooaja alguses alternatiivse tuuleklaasi meenutava seadeldise, kuid see ei läbinud Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) kokkupõrketeste. Tiimijuht Christian Horner leiab, et Halo ei ole parem lahendus. «See ei näe elegantne välja. Eelistaksin, et selle asjaga tehtaks pikemalt ja põhjalikumalt tööd, selle asemel, et suruda läbi miski, millel võivad olla hoopis teistsugused tagajärjed. Mulle ei meeldi Halo ja sellega kaasnevad probleemid. Hetkel hääletaksin ma kindlasti selle kasutuselevõtu vastu,» ütles Horner väljaandele Autosport.
FIA tahab Halo alates järgmisest hooajast kõikidele tiimidele kohustuslikuks muuta, kuid võistkonnad peavad selleks enne vormel-1 strateegiagrupi koosolekul nõusoleku andma, sest tegu on muudatusega, mis kajastub ka uue hooaja reeglites. Samas jääb FIA-le võimalus uuendus ohutusele viidates ikkagi läbi suruda, isegi kui tiimid sellega nõus pole.