Rahvusvaheline Autoliit (FIA) soovib võtta 2017. aasta hooajast alates kasutusele Halo-nimelise seadeldise, mille otstarve on vormelipilootide võimalike peavigastuste vältimine. Paraku pole Ferrari välja töötatud turvalahendus kõigi vormel-1 meeskondade jaoks just meelepäraseim valik, kuigi lõppsõna jääb igal juhul FIA-le.
Tellijale
Suur madin vormel-1 turvavidina ümber
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõik sai alguse sellest, kui 37-aastane britt Justin Boyd Wilson, kes sõitis IndyCari sarjas Honda vormeliga, eelmise aasta 23. augustil traagilisse õnnetusse sattus. Kunagine F-1 piloot suri saadud vigastustesse järgmisel päeval.
Nimelt sõideti USAs Pocono ringrajal toimunud võidusõidul viimaseid ringe, kui liidrikohal figureerinud ameeriklane Sage Karam kihutas vastu seina ning õnnetul kombel lendas tükk tema masinast vastu Wilsoni pead, kes kaotas teadvuse ja tuiskas omakorda rajapiirdesse.