Vene asepeaminister kahtlustab Saksamaa ajalehte valeinfo avaldamises

Dmitri Rogozin.

FOTO: Scanpix

2011. aastast alates Venemaa asepeaministri kohta täitev Dmitri Rogozin kahtlustab Saksamaa väljaannet Bild märkimisväärses valeandmete esitamises, mis puudutab lõplikku Rio de Janeiro olümpiamängude medaliriikide edetabelit.

«Russofoobide jaoks on Venemaa nagu 13. rida ebausklikule lennuettevõtjale,» postitas Rogozin oma Facebooki seinale. Selgituseks tema avaldusele: Rogozin lisas oma tekstile juurde ka pildi Bildi koostatud parematest medaliriikidest, kuid 12 esimese seas Venemaad polnud. Tegelikult kuulub neile koguni neljas positsioon.

Rogozin sõnas, et Saksamaa ajaleht käitus samaväärselt nagu mõni lennukompanii, kes eelistaks reisijaid teenindada ebausklikult ning väldiks numbrit 13, mida peetakse tavaliselt kurjakuulutavaks lennureisijate sektsioonis.   

Venemaa olümpiakoondis võitis Rio olümpiamängudelt 19 kulda, 18 hõbedat ning 19 pronksi, edestades viiendana lõpetanud Saksamaad (17 kulda, 10 hõbedat ja 15 pronksi).

Loe ka neid

Tagasi üles