Võidusõidusari, mis päästab planeeti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kristjan Jaak Kangur
Copy
Vormel-E sarjal on ainulaadne võimalus pääseda paljude maailma suurlinnade tänavatele.
Vormel-E sarjal on ainulaadne võimalus pääseda paljude maailma suurlinnade tänavatele. Foto: SCANPIX

Elektrivormelite sarja ehk vormel-E kolmas hooaeg sai avalöögi lõppenud nädalavahetusel Hong Kongis. Põneva ja avariiderohke sõidu võitis Sebastien Buemi, edestades napilt Lucas di Grassit ja Nick Heidfeldi. Sportlikust küljest on sari osutunud põnevaks, ent kus on või kus peaks olema selle ala koht mootorispordimaailmas?

Mõistetavalt kiputakse vormel-E’d kõrvutama ennekõike vormel-1 sarjaga ja selles võrdluses jääb uustulnuk vanale olijale kõvasti alla. Hong Kongis vaatas pühapäevast sõitu 22 000 inimest, samal päeval Suzuka ringrajal peetud vormel-1 etapi 100 000 tribüünikohta olid aga välja müüdud ja on seda juba praegu ka järgmise aasta etapiks. Ehkki vormel-1 on kaotanud viimase kaheksa aastaga tervelt kolmandiku oma vaatajatest, pole elektrivormelitest neile ka telepubliku mõttes vähimatki vastast, sest vormel-E vaadatavus on vaid mõni protsent vormel-1 telepublikust.

Tagasi üles