Dakari rallil Malle-moto klassis sõitev Toomas Triisa tõusis ralli kolmanda päevaga oma klassi liidriks.
Oma klassi liidriks tõusnud Triisa: väga keeruline oli
Dakari ralli kolmas päev viis sõitjad pärast kaht esimest kuuma päeva jahedamatesse oludesse. Kuid madalamad temperatuurid tähendasid tõusmist merepinnast kõrgemale, hõredamasse õhku, mis vähendas mootorite võimsust ja tegi olukorra sõitjatele keeruliseks. Kolmandal päeval sõideti kokku 780 kilomeetrit, millest kiiruskatset oli 364 kilomeetrit.
Triisa, kes võitis oma klassis katse, edestab Malle-moto teist meest Jose Julian Kozaci viie minutiga. Eilsel katsel oli ta temast kiirem 15 minutit. «Väga keeruline päev oli. Navigeerimine oli paras pähkel, õnneks saime sellega hakkama, eriti alguses, kus paljud eksisid. Olud muutusid palju, alguses oli kuum. 5000 meetri kõrgusel neutralisatsioonialas oli nii lund kui vihma. Hõre õhk mõjus koormavalt, aga päeva tulemusega saab väga rahul olla » rääkis Triisa pärast võistluspäeva.
Samuti Malle-moto klassis võistleva eestlase Mart Meeru osas viskas eile ajavõtusüsteem Eesti fännidele paraja vimka, kui Meeru kontrollpunktide ajad ei tulnud korralikult läbi. Seda suurem oli rahulolu, kui Meeru aeg tuli. Katsel oli Meeru oma klassi kuues, kaotades Triisale 52 minutiga. Üldkokkuvõttes on Meeru Malle-moto klassi kaheksas, vahe Triisaga on tund ja 24 minutit.
Mootorrattaste üldklassis võitis Dakari kolmanda katse hispaanlane Joan Barreda Bort, edestades Sam Sunderlandi ja prantslast Renet'd.
Dakari neljas päev tähendab sõitjatele 521 kilomeetrist tööpäeva, millest 416 kilomeetrit on katse. Katse sees on ka lühike neutralisatsiooniala, kui ületatakse Argentina-Boliivia piir. Kui kolmandal päeval tõusti korraks merepinnast pea 5000 meetri kõrgusele, siis neljas päev viib sõitjad 3500-4000 meetri kõrgusele ja sellisele kõrgusele jäädakse järgnevaks kuueks päevaks. Laagrisse sätitakse ennast 3000 meetri kõrgusel Boliivia linnas Tupizas.