Helsingist 110 kilomeetri kaugusel Iitis asuv 18 kurviga rada on 4,6 kilomeetri pikkune ning seal saaks soomlaste unistuste täitumise korral pidada kõigi auto- ja motospordisarjade osavõistlusi. «Ehituse praeguses faasis on veel võimalik taotlusega kõrgema Grade-näitajani liikuda ja oleks mõtlematu see võimalus kasutamata jätta,» lausus KymiRingi projektijuht Timo Pohjola veebilehele moottoriurheilu.tv. Grade 1 kategooria nõuetele vastamiseks tuleb eelkõige laiendada raja turvaalasid ja sellega on ehitajad arvestanud.
Isegi Grade 2-kategooria puhul võiks rajal korraldada selliste sarjade nagu DTMi, turismiautode MMi (WTCC), kestvussõitude MMi (WEC), ja vormel-4 autode etappe. Motospordis on rajal juba käes kõrgeim võimalik ehk FIMi A-kategooria, mis lubabki sinna tuua MotoGP sarja etapi.
Kui aga KymiRing 2018. aastal uue plaani järgi valmib, oleks tegu Põhja-Euroopa ainsa vormel-1 sarja nõuetele vastava rajaga. Nüüd, kui vormel-1 sarja eesotsast on viimaks lahkunud Bernie Ecclestone, on soomlastel taas tärganud lootus, et uued omanikud ei loe vaid rahanumbreid ning üritavad muuta sarja võimalikult ülemaailmseks. Arvestades, kui palju soomlasi on aastate jooksul vormel-1 sarja jõudnud ning et tänavugi kihutavad tipptiimides Kimi Räikkönen ja Valtteri Bottas, on ootused kõrgel.
«Praegune käik on loomulik. Ka ringraja asukoht on suurepärane, tegu on meie jaoks hea võimalusega. Meie eesmärk on, et maailma kõige edukamas autospordiriigis peetaks ka vormel-1 etapp,» kuulutas Soome mootorispordiliidu esimee Juhani Pakari.