Rekordpikk Hiina sirge ähvardab McLarenit suure häbiga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Võimsuse ja kiiruse puudumine on McLareni murekoht.
Võimsuse ja kiiruse puudumine on McLareni murekoht. Foto: XPB/XPB Images/Press Association Images/Scanpix

Nädalavahetusel toimuva Hiina vormel-1 etapi eel kardab McLareni meeskond, et Honda mootorite jõuetus jätab nad veel suuremasse häbisse kui avaetapil Austraalias.

Honda jõuallikad on konkurentide omadest pea viiendiku võrra nõrgem ja arendas sestap Austraalias sirgetel ligi 30 km/h väiksemat tippkiirust. Ehkki Fernando Alonso suutis sõita mõnda aega isegi punktikohal, enne kui katkestas, tunnistab tiim ka ise, et Hiinas läheb neil veel raskemaks.

Mõne allika hinnangul võib juhtuda, et Hiina ringraja 1170 meetri pikkusel tagasirgel saab McLareni meeste jõuallikatest taastuvenergia otsa juba kahe kolmandiku läbimise järel. Lisaks toob tänavuse MM-hooaja pikim sirge kindlasti ilmekalt esile selle, et Honda mootorid arendavad näiteks Mercedese omadest hinnanguliselt 120-160 hobujõudu vähem.

«Shanghai on autode, rehvide ja jõuallikate suhtes karm, lisaks on ilm sageli ettearvamatu. Võin siiski juba praegu ennustada, et konkurentidega võrreldes ei õnnestu meil kiiruse puudumist nii hästi varjata kui Austraalias,» ei loonud McLareni võidusõidudirektor Eric Boullier illusioone.

Melbourne’is oli Alonso sunnitud lõpuks katkestama, Stoffel Vandoorne lõpetas aga viimasena 13. kohal, võitjast Sebastian Vettelist kaks ringi maas. «Hiina etapp tuleb raske, aga meil on mõned uued osad ja anname tavapäraselt endast kõik, et autost maksimumi välja pigistada,» lubas Vandoorne.

Tagasi üles