Kümme katset ja kümme tuhat kurvi: Korsika ralli avab MM-sarjas asfaldihooaja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ott Tänak mullu Korsika rallil.
Ott Tänak mullu Korsika rallil. Foto: PASCAL POCHARD-CASABIANCA/Scanpix

Tour de Corse ehk Korsika ralli, mida nimetatakse ka 10 000 kurvi ralliks, on pika ajalooga. Kusjuures ühe pikimaga autoralli MM-sarjas, kui tänavu sõidetakse 60. Tour de Corse. Tõsi, mitte alati pole see keeruline ja lummavate vaadetega ralli olnud WRC sarja etapp. 2008. aastal sõideti veel WRC sarja etapp, millele järgnes Prantsusmaa MM-etapi üleviimine mandri-Euroopasse, Alsace’i regiooni. 2015. aastal oli ralli tagasi Korsika saarel ja tänavu saame seal kaasa elada kahele Eesti meeskonnale – M-Spordi tehasemeeskonnas sõidavad Ott Tänak ja Martin Järveoja (Ford Fiesta RS WRC) ning oma esimese stardi tänavuses Junior WRC sarjas teevad Miko Niinemäe ja Martin Valter (Ford Fiesta R2T).

Kui traditsiooniliselt sõidetakse WRC-sarjas hooaja esimene asfaldietapp aasta keskel Saksamaal, siis tänavu on asjad teisiti. Korsikal saame esimese ülevaate uute autode võimekusest asfaldil ja selle nimel on kõik võistkonnad teinud palju testimistööd. Jah, mingi arusaama andis Monte-Carlo ralli, kuid see pole siiski puhas asfaldiralli.

Tagasi üles