Saada vihje

Lisaks Tänakule Korsikal võistlev Niinemäe: hakkame asfaldiga harjuma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Silver Tabo
Copy
Miko Niinemäe Korsika rallil.
Miko Niinemäe Korsika rallil. Foto: Timo Anis

Autoralli maailmameistrivõistluste klassis JWRC osalevad Miko Niinemäe/Martin Valter (Ford Fiesta R2T) olid pärast reedest katkestamist laupäeval taas rajal. Korsika ralli teisel võistluspäeval ootasid võistlejaid ees sajad kurvid ning 131,96 katsekilomeetrit.

Paraku algas Niinemäe ja Valteri laupäevane võistluspäev peaaegu sealt, kust eelmine oli lõppenud. Pärast katsele startimist said mehed probleemideta sõita umbes 2-3 kilomeetrit, mil ilmutasid end taas reedese katkestamise põhjustanud turbo- ja elektriprobleemid. Hommikuse ringi katsed läbiti seega autoga, millel polnud turbot, mis tähendas praktiliselt sõitmist n-ö tänavaautoga. Kahe katsega kaotasid eestlased parimatele JWRC sõitjatele üle kolme minuti.

Lõunase hoolduspausi ajal vahetasid M-Spordi mehaanikud taas palju sensoreid ning tundus, et seekord oli sellest kasu, sest teise ringi katsetel said Niinemäe/Valter sõita töökorras autoga, mis väljendus kohe ka katseaegades. 

Laupäeva pikima katse (48,71 km) korduvläbimiselt said eestlased kirja viienda aja, kaotades katse võitnud ja üldarvestuses kolmandat kohta hoidnud Nicolas Ciamin'ile/Thibault de la Haye'le minuti ja 14,6 sekundiga. Võistluspäeva lõpetanud 17,27 km pikkuselt katselt said Cueks Racing sõitjad kirja neljanda aja. Kaotust katse võitnud Terry Folb'ile/Christopher Guieu'le kogunes 28,5 sekundit. Pärast kahte võistluspäeva jätkavad Korsikal palju tehnilist ebaõnne kogenud Niinemäe ning Valter JWRC-klassis üheksandal kohal. JWRC-klassi hooaja esimese võidu poole liiguvad hispaanlased Nil Solans/Miquel Ibáñez Sotos. Eestlased kaotavad neile 29.24,7.

Pühapäeval ootab Korsikal võistlejaid ees kaks kiiruskatset, millest esimesel pikkuseks 53,78 km.

«Turbo alarmid hakkasid kohe kolmandal katse kilomeetril tööle ning jätkasid nii kuni serviseni. Servises leiti, et tegu on järjekordse elektriveaga. Detailil, mis eilse defekteerimise käigus tegelikult juba vahetati, sai nüüd taas vahetatud,» võttis Niinemäe laupäeva hommikused katsed kokku.

«Tänasel teisel ringil (pärast hoolduasalas käimist) auto toimis ning saime endal ka mingi rütmi sisse. Hea on näha, et hakkame asfaldiga harjuma ja tempo muutub aina sarnasemaks asfaldil kogenumatega,» jätkas eestlane.

Tagasi üles