Viidas, kes viimati sõitis Euroopas 2014. aastal Radical European Masters sarjas, jäädes napilt ilma esikohast, on võtnud viimastel aastatel rahuliku tempo. «Eelnevad kaks hooaega otsustasin seoses kaitseväekohustuste ja Hollandisse ülikooli astumisega läbida miinimumprogrammiga, mis sisaldas endas enamjaolt Eestis ja lähipiirkonnas nii Xtreme sarjas BMW 325ga kui ka Camaro Cup V8ga võistlemist. 2016. aasta lõpus jõudsin siiski kaasa teha ka Saksamaal Nordschleifel kaks head kestvussõitu BMW M235i autoga,» selgitas Viidas teatava eemaloleku tagamaid.
ELMS-sarjas võistleb Viidas LMP3-klassis Ligier JS P3 prototüüpautoga. «Auto on küll teistest, Le Mansist tuntud LMP2- ja LMP1-klassi autodest mõnevõrra aeglasem, kuid aeglane on ainult suhteline mõiste. 900-kilogrammine auto, mil peal Nissani V8-mootor, mis toodab kokku ligi 420 hobujõudu, on võimeline kiirusteks kuni 290 km/h. Välimuselt neil aga suurt vahet pole – kõik nad on suured, kinnise kokpiti, kurja välimuse, kõva häälega ja uskumatu aerodünaamilise survejõuga. Muidugi pole puudu ka superautodele sarnaselt üles avanevad uksed.»
Viidas jagab neljatunnistel võistlussõitudel autot sveitslase Tim Mülleri ja sakslase Jürgen Krebsiga. Tiimiks on aga juba Radical-sarjast tuttav Hispaanias paiknev Speed Factory Racing. «Kogemuse kestvussõidust koos mitme tiimikaaslase ja eri kiirustel kihutavate autodega samas stardis sain ma põgusalt juba eelmisel aastal, kuid sel hooajal õppimine kindlasti jätkub. Ka tiimikaaslastel on kereautodel kestvussõidu kogemus olemas, kuid prototüübid on nende jaoks uus teema. Sarja teeb aga huvitavaks veel see, et nõuded nii sõitjatele kui ka tiimidele on väga karmid – ilma tulekinda riietuseta ei tohi näiteks keegi isegi boksiteele minna.»