:format(webp)/nginx/o/2017/04/17/6559929t1h2398.jpg)
Mercedese vormel-1 meeskonna boss Toto Wolff rääkis, miks Bahreini GP kvalifikatsiooni võitnud Valtteri Bottas ei suutnud eile piisavat kiirust näidata ning lasi üsna sõidu alguses endast mööda ka hilisema võitja Sebastian Vetteli (Ferrari).
Mercedese vormel-1 meeskonna boss Toto Wolff rääkis, miks Bahreini GP kvalifikatsiooni võitnud Valtteri Bottas ei suutnud eile piisavat kiirust näidata ning lasi üsna sõidu alguses endast mööda ka hilisema võitja Sebastian Vetteli (Ferrari).
«Meie generaator läks stardisirgel katki ning me ei saanud Valtteri rehvirõhku vähendada, mistõttu alustasime täiesti vale rehvirõhuga. Teadsime, et satume hätta,» rääkis Wolff. «Kui Vettel tõusis teiseks, siis meil polnud enam midagi teha. See andis neile võimaluse varem boksipeatuse teha, mida nad tegidki, ning sõidu saatuse üle otsustada,» sõnas Mercedes pealik.
Bottas, kes finišeeris kolmandana, lausus pärast sõitu, et sõitis justkui kivist rehvidega. «Ma ei tea, kui palju rõhk paigast oli, kuid kindlasti rohkem kui üks PSI. Kõik püüavad olla Pirelli miinimumi sees, mis on juba niigi kõrge. Kõik sellest ülespoole jääv on liiga hull. See mõjus justkui ülekuumenemine, tagumised rehvid tundusid nagu kivid. See polnud normaalne,» rääkis Bottas.
Ehkki pärast esimest boksipeatust lahendati rehvirõhuprobleem ära, ei suutnud soomlane saavutada Vetteli ja tiimikaaslase Lewis Hamiltoniga sarnast kiirust. «Minu jaoks oli tegemist imeliku sõiduga, kus jäi omajagu kiirusest puudu. Seda pole kerge selgitada,» lisas ta.
Bahreini GP lõppseis:
MM-sarja üldseis kolme etapi järel: