«Eelsõitudes suutsin end täna väga hästi realiseerida – oli koht, kus tuli iga hinna eest pingutada ja seda ma ka tegin. Viimasesse eelsõitu minnes olin üldarvestuses 12. kohal, mis on väga piiripealne värk. Teadsin, et pean kõik mängu panema ja vaja on riskida. Nii tegingi – sõitsin üle ja lõikasin kust vähegi võimalik, mis lõi paaris kohas ka kahe ratta peale sõitma. Tulemuseks oma eelsõidu võit ja ka väga hea aeg. Samal ajal oli teistes eelsõitudes vist natuke rohkem kokkupõrkeid, mis neil aega maha võttis,» kommenteeris finaalpäeva Portugalis parima eestlasena lõpetanud Saluri. «Avaetapil punktid teenitud, nüüd võib ilusti edasi minna. Kuigi sel korral olid konkurendid ikkagi tiba kiiremad, siis nägin, et olen suuteline tihedas konkurentsis korralikku tempot sõitma. Väga hea meel on ka selle üle, et nüüd sai kolm aastat Portugali etapil olnud ebaõnne lõpuks murtud,» lisas Saluri meeleolukalt.
Janno Ligur, kes lõpetas esimese päeva kokuvõttes tugeva 5. kohaga, teisel päeval enam nii head sõitu teha ei suutnud. Kuigi poolfinaalipääsu lunastamisega probleeme ei olnud, lõppes sealne sõit esimesel ringil katkestusega.
«Tänastes eelsõitudes oli palju kokkupõrkeid ja takerdusin pidevalt kellegi taha kinni – kiiret sõitu väga teha ei saanud. Üritasin muidugi võidelda nii kuis sain, aga suuremat edu sellega ei saavutanud. Poolfinaalis tabas masinat elektriprobleem, mille tulemusena töötas mootor vaid kolme silindriga. Tegin stardi siiski ära, lootes, et kõrgematel pööretel hakkab asi õigesti tööle, aga seda ei juhtunud. Jätsin seepeale masina ise raja äärde, et mitte mootorit lõhkuda,» kommenteeris Eesti meister Ligur avaetapi teist päeva. «Muidu on meeleolu hea – lihtsalt natuke ebaõnne, muud ei midagi. Esimene päev näitas, et kui sõita saan, olen päris kiire ja esiviisiku-kuuiku hulka jõuda pole keeruline,» lisas Ligur.