Põhjendamatu agressiivsus ja idiootsus segasid Girol kaarte

Siim Kaasik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tanel Kangert Girol.
Tanel Kangert Girol. Foto: Astana

Itaalia velotuuri üheksanda etapi kulminatsioonini – 13,6 km pikkuse Blockhausi lõputõusuni – oli jäänud veel 1,6 km. Suures grupis käis hirmus võitlus positsiooni eest. Kõik tiimid kaitsesid iga hinna eest oma meeskonna liidrit. Vasakule teepervele oli seisma jäänud aga politsei mootorratas, millele Team Sunwebi rattur Wilco Kelderman pimesi otsa kihutas ning seejärel poole Sky meeskonna rongist endaga koos kukutas. «Järjest enam kaotatakse mõistus: kas on vaja iga sentimeetri pärast võidelda, kui kohe on pikk lõputõus tulemas?» viskas üheksandal etapil kõrge seitsmenda koha saanud Tanel Kangert küsimuse õhku.

Meedia esimene reaktsioon oli, et kukkumise põhjustas politsei mootorratas. Kangertilt intsidenti kohta küsides päris eestlane vastu: «Kust selline info pärineb, et mootorratas selle tekitas? Tee ääres on pealtvaatajaid, äärekivisid, kaevuluuke. Jah, mootorratas oli mõnikümmend sentimeetrit tee peal, aga võidusõitjad võtavad põhjendamatuid riske. Tee oli piisavalt lai, meil ei olnud vaja võidelda iga sentimeetri pärast, mida paljud tiimid teevad.»

Kangerti sõnul on sellised olukorrad põhjustanud raadioside, mis on toonud kaasa situatsioonid, kus mitmele meeskonnale antakse ühel ajal samasugune korraldus. Grupisõit on muutunud justkui meeskonnasõiduks, kus üheksakesi ollakse üksteise taga. «See on täiesti idiootsus. Kõik kaitsevad oma liidrit põhjendamatult agressiivselt ja ebavajalikes kohtades,» oli Kangert otsekohene.

Kangert kohe etapivõitu püüdma ei hakka

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles