Kui sa juba sõitjaid mainisid, siis hooaja algus on poistel veidi krobe olnud, aga see vist ongi kogemuste küsimus: tundmatud rajad ja sada muud pisidetaili.
Iga kilomeetriga, mida sa autoga läbid, õpid midagi uut. Praegu on neil ainult Põhja-Euroopa sarja programm, aga ideaalis võiks sõita ka Hispaania meistrivõistlusi ja teha rohkem teste. Tulemus on tasakaalu leidmine – kui palju sa testid, kui palju raha kulutad … Seetõttu ka tulemused natukene erinevad. Aga selles osas ma olen nõus, et algus on olnud rabe.
Paljud piloodid sõidavad lisaks teie sarjale ka Hispaanias?
Esimesele etapile mindi umbes kümnekesi: kolm Vene sõitjat, kolm soomlast, mõni hollandlane ja auserlane.
Ja meie poisid ei tee seda, sest finantsid…
Eks eelarve seab piirangud. Aga nagu ma ütlesin, et ega kõik piloodid Hispaaniasse ei lähe – kui kokku on meil üle 20 sõitja, siis Hispaanias võistlevad neist kümne ringi.
Kui paar nädalat tagasi Aroniga rääkisin, siis tõi ka tema välja, et näiteks Vips on sel aastal teinud õigesti, kui sõidab ainult Itaalia F4 sarja. Liiga palju sõitmist pole ka tingimata hea.
Kindlasti. Sellega olen täitsa nõus. Nii võib sõidutahe ära kaduda, kui kogu aeg sõitma pead. Kui paus jääb vahele, on ambitsioonid ka hoopis teised.
Rääkides Meikupist, siis ta sõitis ALMis, sai teiega esimesel vormelihooajal Eesti meistrivõistlustel teise koha ja läks siis Saksamaa F4 sõitma. Kui palju ta selle kogemusega juurde sai.